Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: سه دستگاه وزارت جهاد کشاورزی، سازمان گمرک و سازمان غذا و دارو در مورد سامانه جامع تجارت تکالیفی داشتند که به وظیفه خود عمل نکردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، ذبیح الله خدائیان در نشست خبری افزود: پرونده‌هایی در مورد ترک فعل این دستگا هها تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر پیگیری عمل کردن دستگا هها به وظایف قانونی خود تاکید کرد و گفت: اگر مسئولی در دوران مسئولیت خود به وظایف قانونی عمل نکند و جرم و خسارتی حادث شود حتما پیگیری قضایی می‌شود و اگر خسارتی ناشی از این ترک فعل به بار نیاید، حتما تخلف محسوب می‌شود.
خدائیان درباره بحث خودرو و وجود خودرو‌های ناقص در پارکینگ دو خودرو ساز گفت: 170 هزار خودرو ناقص در پارکینگ این خودروسازان انباشته بود.
وی اضافه کرد: خودروسازان علت وجود این تعداد خودرو در پارکینگ‌ها را کسری تراشه الکترونیکی بیان کردند در حالی که راه‌هایی وجود داشت.
خدائیان گفت: با پیگیری‌های سازمان بازرسی و دولت، تعداد خودرو‌های ناقص به 45 هزار خودرو کاهش یافت و بر اساس اعلام خودرو سازان قرار است خو‌های ناقص در شهریور امسال به 15 هزار خودرو برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: این محموله قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.
بیژن بهرامی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کلیویی چای خارجی کشف شده است.
بهرامی گفت: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلو گرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شده است.
بهرامی از همه شهروندان خواست تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران