Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@13:45:33 GMT

پاسخ بازیکن پرسپولیس به شایعه جنجالی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۰۸۱۴

پاسخ بازیکن پرسپولیس به شایعه جنجالی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، فرشاد فرجی که بعد از پیوستن به پرسپولیس اکنون در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور داشته، طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی را متوجه خود دیده که مربوط به مشمولیت سربازی و اعزام است. اکنون محمد مومنی مهاجم اسبق استقلال و عضو هیات مدیره کنونی این باشگاه، در روز پرماجرایی که داشته، در بخشی از ادعاهای خود عنوان کرده که یکی از بازیکنان مشمول با حضور در تیم ملی به دنبال این بوده تا سربازی‌اش را به تعویق بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی در اینباره گفته: " در همین کشور خودمان بازیکنانی به خاطر نرفتن به سربازی در 28 سالگی به تیم ملی دعوت شدند این‌ها معلوم است و نیازی نیست من بگویم. پیشینه فدراسیون فوتبال مشخص است و من نمی‌توانم از خودم بگویم. بازیکنی به تیم ملی دعوت شد که به سربازی نرود اسمش هم هست و نمی‌خواهم بگویم."

در این رابطه با فرشاد فرجی گفتگویی داشتیم که در ادامه توضیحات مدافع پرسپولیس را می‌خوانید.

صحبت‌های محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال را شنیده‌ای؟

نه اتفاق خاصی افتاده است؟

درباره شما گفته و اینکه برای اینکه مشمول خدمت سربازی نشوی به تیم ملی دعوت شده‌ای!

مطمئن هستید ایشان درباره من صحبت کرده است؟ خدمت سربازی و من؟ بعید می‌دانم منظور ایشان من بوده باشم.

کاملا با توجه به بحث‌ها و حواشی که در فضای مجازی درباره خدمت سربازی شما شکل گرفته بود، مشخص است که منظور آقای مومنی شما هستید.

در این مدت سکوت کردم به خاطر اینکه شرایط پرسپولیس را درک کردم و نمی‌خواستم وارد جنجال آنها شوم. به گواه همه کسانی که من را می‌شناسند می دانند که همیشه سرم در کار خودم بوده و تنها به فوتبال فکر می‌کنم. هیچ وقت دنبال جنجال و حاشیه نبودم. الان هم بعید می‌دانم منظور ایشان من بوده باشم.

چرا؟ مگر شما 28 ساله نیستی و تازه به اردوی تیم ملی دعوت نشدی؟ بحث کارت خدمت سربازی‌ات هم چند وقتی است که مطرح شده است. 

من کارت پایان خدمت دارم و نمی‌دانم چرا باید منظور ایشان من باشم. خدا را شکر که مملکت اینقدر قانون دارد که بخواهند به راحتی استعلام بگیرند و متوجه شوند. گفتم که دوست ندارم به این مسائل بپردازم. اما مطمئن باشید که اگر مشکلی درباره من وجود داشت تا الان هزار بار کاری کرده بودند. خدا را شکر که تمام استعلام‌ها چه در سازمان لیگ و چه در باشگاه هست، مشکلی نیست. این بحث‌ها هم بیشتر برای خارج شدن از فشار هواداران است و کاش بدانند که هواداران فوتبالی این روزها خیلی باهوش‌تر از این هستند که بخواهند با این کری‌ها یا حرف‌های بدون سند به به و چه چه کنند و بگویند وااااو چه مدیری. الان فوتبالیست را با فوتبالش در زمین و مدیران را هم با عملکردش در خارج از آن می‌شناسند. من قصد بی احترامی به کسی را ندارم و همانطور که گفتم احتمالا منظور ایشان هم من نبودم چرا که استعلام‌های کارت پایان خدمت من کاملا مشخص است.

منبع: ورزش3

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرشاد فرجی تیم ملی دعوت خدمت سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس