Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهر حیدری در خصوص وضعیت پرسپولیس صحبت هایی کرد

سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و رقابت با سایر تیم ها در نقل و انتقالات صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سپهر حیدری در خصوص وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس به ایلنا گفت:

پرسپولیس تا اینجا در نقل و انتقالات عالی عمل کرده و نفراتی که جذب تیم شدند علاوه بر اینکه از لحاظ اسم و رسم بازیکنان مطرح و شناخته‌ شده‌ای هستند، از لحاظ فنی هم مشخص است که با فکر و برنامه جذب شدند و به درد تیم پرسپولیس می‌خورند و می‌توانیم فصل بعد یک تیم مقتدر را شاهد باشیم و امیدوارم سایر نیازهای یحیی گل محمدی در دیگر خطوط هم برآورده شود تا با تیم کاملی راهی مسابقات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد اینکه تیم در چه پست هایی همچنان نیاز به جذب بازیکن دارد، گفت:

در اکثر پست‌ها نفرات خوبی در اختیار تیم هستند ولی در پست دفاع چپ و مهاجم نوک اگر بازیکن خوبی جذب شود تیم یکدست و کامل خواهد شد و آنطور هم که شنیدم یحیی گل‌محمدی هم در این دو پست بازیکنانی مد نظر دارد و امیدوارم جذب شوند تا تیم کاملی در شروع مسابقات در اختیار سرمربی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد فعالیت تیم در نقل و انتقالات و عملکرد خوب مجموعه نسبت به استقلال و سپاهان، توضیح داد:

به هر حال هر فصل معمولاً 1-2 تیم عملکرد بهتری در جذب بازیکن دارند و الان پرسپولیس نسبت به رقبای خود در کورس قهرمانی بهتر عمل کرده است و از فرصتی که این دو تیم مشغول انتخاب سرمربی جدید بودند استفاده کرد و نفرات مورد نظرش را جذب کرد. در نقل و انتقالات جذب بازیکنان هرچقدر طول بکشد سخت تر خواهد شد و بازار محدودتر و قیمت‌ها بالاتر هستند و این هوشمندی کادر مدیریتی بود که سریع و پرقدرت در نقل و انتقالات حاضر شد و هرچقدر شما بهتر یارگیری کنی نفرات بعدی راحت‌تر جذب می‌شوند چون می‌بینند اوضاع خوبی در تیم حاکم است.

حیدری در مورد خداحافظی سیدجلال حسینی هم گفت:

سیدجلال یک ژن متفاوت بین فوتبالیست‌های این دو دهه بود و نمونه‌اش واقعاً دیده نمی‌شود. او هم از لحاظ فنی یک بازیکن کارآمد و قابل بود و فصل‌های قبل حضور و عدم حضورش در زمین به وضوح تاثیرش مشخص بود و علاوه بر آن یک رهبر واقعی درون زمین بود که همیشه تیم را رو به جلو حرکت می‌داد و این ذهنیت را در بازیکنان ایجاد می‌کرد که به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نباشند. پرسپولیس یک مهره با کیفیت را زا دست داد ولی حالا یک مربی خوب روی نیمکت دارد و هماطنور که سیدجلال این سال‌ها درون زمین به تیم کمک می‌کرد حالا چند متر آنطرف تر این وظیفه را انجام می‌دهد. او هم هوش فنی بالایی دارد و هم کاریزما دارد و توانایی هدایت یک تیم را به طور کامل خواهد داشت.

اخبار داغ 

خاطره بازی AFC با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی علیرضا بیرانوند حمله مشاور آجورلو به احمد سعادتمند؛ یادت رفته در هتل اوین با دلال تیم می بستی؟ هری مگوایر ازدواج کرد بی اعتمادی بازیکنان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات سپهر حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده