Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد نادربیگی در این خصوص بیان داشت: روز یکم تیر خبری مبنی بر ربوده شدن یک طفل ۴ ساله به دلیل اختلاف مالی پدرش با شخصی سابقه دار به مرکز پیام پلیس آگاهی استان اعلام و با توجه به حساسیت امر، موضوع در به صورت ویژه دستور کار کارآگاهان اداره جرایم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که فرد گروگانگیر مقداری بدهی به پدر طفل ربوده شده داشته و در ازای دریافت پول یک برگ چک به عنوان رسید به نامبرده سپرده بود که با ربودن فرزند این شخص، در ازای آزادی کودک برگه چک را در خواست کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در ادامه کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به رد زنی مخفیگاه متهم شده و با تماس حاصل کردن با وی عواقب این اقدام را به او گوشزد کردند که اقدامات پلیس مثمر ثمر واقع شده و گروگانگیر طفل ربوده شده را به یکی از آشنایان خود تحویل داده و متواری شد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به تحویل کودک به خانواده‌اش، تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیر فرد گروگانگیر ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی امروز به میزانی از توانمندی رسیده که حرفه‌ای ترین مجرمان را در کوتاه‌ترین زمان در هر نقطه که مخفی شده باشند دستگیر و تحویل قانون می‌دهد.

کد خبر 5523876

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نادر بیگی گروگانگیری پلیس آگاهی بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه هفته قوه قضاییه شیراز خراسان رضوی سنندج آمار کرونا مشهد اردبیل کرمانشاه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: به دنبال اطلاع کارآگاهان بخش مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان کنگان از فعالیت فردی با هویت معلوم در ارتکاب سریالی جرم کلاهبرداری با شیوه و روش فروش زمین‌های دولتی با دادن وعده پیگیری و صدور سند ثبتی در بازه شش ماهه به افراد لذا پس از جمع آوری ادله و مدارک مورد نیاز با همکاری مرجع قضائی و صدور مجوزهای لازم مخفیگاه متهم مورد نظر شناسایی و در یک عملیات هدفمند دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات انجام شده به ارتکاب چهار فقره کلاهبرداری با این شیوه با ارزش ۶۰ میلیارد ریال اقرار و پس از تکمیل مراحل تحقیق با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از وقوع این جرایم صحیح و منطقی آن است هر گونه معامله و خرید و فروش املاک باید با انجام تشریفات و فرآیند قانونی از جمله استعلام از دستگاه‌ها و مرجع صدور سند و از طریق دفاتر ثبت اسناد و رعایت ضوابط قانونی صورت گیرد.

وی یادآور شد: شهروندان هر گونه اطلاعات پیرامون فعالیت جاعلان و کلاهبرداران را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیس برای بررسی و پیگیری قانونی اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: پلیس آگاهی استان با افتخار و حسب شرح وظیفه قانونی مأموریت مقابله با جرایم جعل و کلاهبرداری در فضای حقیقی در سطح استان را با جدیت تمام دنبال خواهد کرد.

کد خبر 6097659

دیگر خبرها

  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • گروگان ۵۶ ساله از دست آدم‌ربایان در شیراز رهایی یافت
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شیراز
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیاتی تازه از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟