Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:46:34 GMT

استیو مک منمن: لیورپول به خرید جدید نیاز ندارد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۱۳۵۵

اسطوره لیورپول معتقد است که این تیم دیگر نیازی به فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی ندارد. 

استیو مک منمن دیدگاهش را در مورد نقل و انتقالات لیورپول بیان کرده است. 

طرفداری | به گزارش لیورپول اکو، لیورپول در بازار نقل و انتقالات تابستانی کارش را خیلی زود شروع کرد و تا همین حالا هم به مهم ترین اهداف خودش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داروین نونیز، کالوین رمزی و فابیو کاروالیو از فصل آینده در جمع شاگردان یورگن کلوپ حضور خواهند داشت و از نظر استیو مک منمن، ورود این بازیکنان برای این پنجره کفایت می کند. 

به نظرم لیورپول دیگر نیازی ندارد که در بازار نقل و انتقالات تابستانی فعالیت داشته باشد. بازیکنان جدید را کجا می خواهید بازی بدهید؟ سران باشگاه تا این لحظه سه خرید داشته اند، رمزی و کاروالیو خریدهایی برای آینده باشگاه هستند و داروین نونیز، کسی که هم خریدی برای تضمین آینده لیورپول است و هم هزینه سنگینی برای ورودش پرداخت شده. به نظرم برخی بازیکنان هم به دلیل نبود جای کافی در ترکیب باید باشگاه را ترک کنند. به نظرم راضی نگه داشتن همه این بازیکنان کار دشوای خواهد بود. خودم حدس می زنم برخی از بازیکنان در این تابستان می روند چون لیورپول می خواهد پولی که خرج کرده را تا حدودی برگرداند. به نظرم مجموعا فرآیند منطقی ای است. 

اخبار داغ 

خاطره بازی AFC با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی علیرضا بیرانوند حمله مشاور آجورلو به احمد سعادتمند؛ یادت رفته در هتل اوین با دلال تیم می بستی؟ هری مگوایر ازدواج کرد بی اعتمادی بازیکنان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن صداقت کیش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هشت مرکز پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: این مراکز از هم اکنون به صورت شبانه روزی تا پایان کار برداشت آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فهرست خرید گندم روزانه از سوی مراکز خرید به بانک برای پرداخت مطالبات کشاورزان ارائه شود.

صداقت کیش افزود: کلزا نیز توسط کارخانه روغن گچساران از کشاورزان خریداری می‌شود.

کد خبر 6092193

دیگر خبرها

  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس