Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر اسکندری گفت: سهم خوزستان در سه ماه دوم امسال، برای اعزام به اردو‌های سراسری مشهد مقدس ۴۴۰ نفر است و در تابستان مددجویان زیرحمایت این کمیته به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

او گفت:  اعزام زایران به اردو‌های شوق زیارت با اولویت مددجویان زیارت اولی انجام می‌شود و این طرح با حمایت خیران انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: اعزام زایران در پی شیوع کرونا متوقف شده بود، اما از امسال و با کاهش چشمگیر این بیماری، سفر‌های معنوی شوق زیارت از سر گرفته شده است.

این مقام مسئول گفت: این طرح بستری مناسب برای شناسایی و اعزام آن گروه از مشتاقان اهل بیت (ع) است که به دلیل نیاز مالی، امکان زیارت را ندارند.

آقای اسکندری ادامه داد: طرح شوق زیارت علاوه بر فراهم آوردن امکان زیارت اماکن مقدسه توسط نیازمندان جامعه، زمینه مشارکت نیکوکاران و دوستداران اهل بیت (ع) برای مشارکت در این طرح را فراهم کرده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: برگزاری اردو‌های زیارتی و تفریحی در کنار آموزش نظری و کلاس‌های اعتقادی، نتایج مطلوبی برای مددجویان در پی دارد و اعزام مددجویان به اردو‌های زیارتی موجب تحول ذهنی و قلبی آن‌ها می‌شود.

او  می‌گوید:  این نهاد در سرفصل‌های مختلف تحصیلی، فرهنگی، آموزشی و اردوی زیارتی و تربیتی به دانش‌آموزان و دانشجویان خدمت ارایه می‌کند.

این مقام مسئول گفت: اکنون فرصت برای تقویت این حوزه فراهم است و این اردو‌ها از نظر سیاحتی تاثیر بسزایی در تقویت روحیه دانش آموزان و دانشجویان دارد و فرصت آشنایی با فرهنگ‌های مختلف را فراهم می‌کند.

سه هزار دانشجو زیرحمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیارت امام رضا کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره هماهنگی موسسه های خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز دوازدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان برخوار و 577 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان است که با کمک خیران شهرها و روستاهاراه اندازی می شود.


ناصرعلی خاصی افزود: این مراکز در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و مددجویان به صورت محلی و در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی برای خیرین و نیکوکاران فعالیت می کند .


وی گفت: نظارت و ارزیابی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد انجام و به خیران ارائه می شود .


مرکز نیکوکاری امام رئوف در درمانگاه زنده یاد علی قربانی شهر سین راه اندازی شد و مهمترین اولویت فعالیت آن خدمات و کمک های درمانی و راه اندازی درمانگاه شهر سین است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه