Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال ساحلی ایران عنوان نهم جهان را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، ملی‌پوشان هندبال ساحلی ایران در آخرین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی یونان به مصاف تیم پرتغال رفتند و با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی دست یافتند تا با کسب عنوان نهمی جهان به کار خود در این مسابقات پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان در دیدار نخست مقابل تیم قدرتمند دانمارک 2 بر صفر شکست خورد و در دومین دیدار نیز مقابل نروژ 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد. ملی‌پوشان ایران در سومین دیدار مرحله گروهی در برابر مصر با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست یافتند و به عنوان تیم سوم گروه مقدماتی راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان شدند.

در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان تیم ملی هندبال ساحلی ایران در بازی نخست مقابل پرافتخارترین تیم جهان یعنی برزیل با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد اما در بازی دوم برابر پرتغال با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

در سومین بازی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان ملی‌پوشان ایران در مصافی نزدیک و در حالی که شانس زیادی برای پیروزی مقابل قطر به عنوان پرعنوان‌ترین تیم قاره آسیا داشتند، اما در نهایت با بدشانسی و در ضربات تن به تن نتیجه این دیدار را 2 بر یک واگذار کردند و از رسیدن به جمع 8 تیم برتر جهان بازماندند.

در ادامه رقابت‌ها تیم ملی هندبال ساحلی ایران به ترتیب مقابل پورتوریکو (2 بر صفر)، آرژانتین (2 بر یک) و پرتغال (2 بر صفر) به پیروزی دست یافت و عنوان نهم این دوره از مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد.

رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی جهان از ۳۱ خرداد تا ۵ تیر به میزبانی هراکلیون یونان دنبال شد و تیم ملی ایران با ترکیب جواد صادقی، شهریار حسینی، حسین رحمتی، پارسا دهقانی، مسلم کاظمی، علی پیرزاده اهوازی، وحید عرب‌زاده، میلاد حمیدی‌فر، امین کاظمی و مهدی رزاق پور راهی این رویداد شده بود.

آنتونیو گرا پی‌شه پرافتخارترین مربی هندبال ساحلی جهان هدایت تیم ملی ایران را در دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان برعهده داشت. همچنین سید حسن افتخاری (مربی)، غلامحسین نکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) دیگر اعضای کادر تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان ایران را در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی هندبال ساحلی ایران رقابت های قهرمانی جهان نتیجه 2 بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قهرمانی خود را جشن گرفت.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک