Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:01:41 GMT

قیمت حبوبات در میادین شهرداری تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۱۸۷۶

قیمت حبوبات در میادین شهرداری تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، به ترتیب گندم باپوست با قیمت هر کیلوگرم ۱۵,۵۰۰ هزار تومان و لیمو عمانی با قیمت هر کیلوگرم ۹۸ هزار تومان، ارزان‌ترین و گران‌ترین حبوبات عرضه شده در میادین میوه و تره بار هستند.

هر کیلوگرم انواع لوبیا از جمله لوبیا چیتی با قیمت ۶۶ هزار تومان، لوبیا کشاورزی با قیمت ۴۹ هزار تومان، لوبیا چشم بُلبلی با قیمت ۴۴ هزار تومان، لوبیا عروس با قیمت ۴۴ هزار تومان و لوبیا قرمز جگری با قیمت ۴۹ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کیلوگرم عدس با قیمت ۵۴ هزار تومان، دال عدس با قیمت ۳۸۵۰۰ تومان، لپّه ریز با قیمت ۵۱ هزار تومان، لپّه درشت با قیمت ۴۲ هزار تومان و نخود با قیمت ۴۷ هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

کد خبر 5523953

منبع: مهر

کلیدواژه: حبوبات میدان میوه و تره بار شهرداری تهران شهرداری تهران حج تمتع شورای شهر تهران قوه قضاییه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی غلامحسین محسنی اژه ای مترو مواد مخدر سازمان حج و زیارت علی القاصی مهر هفته قوه قضاییه میراث فرهنگی آلودگی هوا هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748253

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!