Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس اورژانس بابل خبراز ‍ 2619 ماموریت سازمان اورژانس بابل در خرداد ماه سال  1401 راداد.
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: دکتر لعلی رئیس اورژانس بابل درمورد عملکرد اورژانس بابل در خرداد ماه 1401 اظهار داشت: اورژانس بابل در خرداد  ماه امسال در مجموع 2619 ماموریت انجام داده است که 950 ماموریت آن شهری و 1669 ماموریت جاده ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    
وی بیان داشت: از این تعداد  ماموریت هایی که سازمان اورژانس بابل  انجام داده است 1264  بیمار یا مصدوم را به بیمارستان های شهرستان بابل منتقل کردند که 474 انتقالی به  بیمارستان  شهری  بوده است و 790  انتقالی به بیمارستان جاده ای بوده است.     
میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در  خرداد  ماه  برای ماموریت های  شهری 8 دقیقه و برای ماموریتهای جاده ای 15دقیقه بوده است.    
وی افزود: در این ماه سازمان اورژانس بابل 553 ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد  ماموریت تصادفی 158 تصادفی شهری و395 تصادفی هم جاده ای بوده است.        
رئیس اورژانس بابل اطهار داشت: بعداز ماموریت های تصادفی که رتبه یک ماموریت های سازمان  اورژانس  پیش بیمارستانی  بابل در خرداد  ماه سال 1401 بود، ماموریت های قلبی  با 140 مورد و ماموریت های تنفسی با 67 مورد و ماموریت مسمومیت با 55 مورد بوده است.  ضمنا در 1ماموریت CPR موفق داشته است.      
در ادامه دکتر لعلی گفت: در خرداد ماه  امسال، 9168 بار تلفن های اورژانس 115 به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه 420 مورد مزاحمت بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 2619 ماموریت سازمان اورژانس بابل در خرداد ماه سال 1401 اورژانس بابل در خرداد سازمان اورژانس بابل خرداد ماه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی