Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد گفت: «نماز یکشنبه‌های ماه ذی القعده بسیار مهم است و به خواندن آن سفارش زیادی شده است.»

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد، در یکی از سخنرانی‌های خود در حرم امام رضا (ع)، در رابطه با آثار و برکات نماز یکشنبه‌های ماه ذی القعده گفت: «نماز یکشنبه‌های ماه ذی القعده بسیار مهم است و به خواندن آن سفارش زیادی شده است؛ به طوری که حضرت محمد (ص) فرمودند: «کسی که این نماز را در یکشنبه‌های ماه ذی القعده بخواند به او می‌گویند که عملت را از سر بگیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» خداوند گناهانت را آمرزید و قبر این فرد نورانی شده و رزقش وسیع می‌شود، عاقبت به خیر می‌شود، خداوند مهربان، بچه هایش و والدینش را می‌آمرزد، موقع رفتن از این عالم، ملک الموت با او مدارا می‌کند و این فرد به راحتی جان می‌دهد.

آنطور که حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد گفته است: برکات نماز یکشنبه ماه ذی القعده فوق العاده است تا جایی که پروردگار عالم، طلبکار‌های ما را در روز قیامت از ما راضی خواهد کرد. چون همه ما گرفتار حق الناس هستیم و هرچقدر می‌توانیم ادا کنیم و اگر نتوانستیم خداوند مهربان جبران می‌کند.

رهبر انقلاب نیز درخصوص اهمیت نماز یکشنبه‌های ماه ذی القعده فرمودند: «روز‌های یکشنبه ماه ذی‌قعده ایّام توبه و انابه است و عملی دارد که مرحوم عارف بزرگوار حاج میرزا جواد آقای ملکی در المراقبات نقل می‌کند از رسول مکرّم اسلام که خطاب به اصحاب خود فرمود: کدامِ از شما‌ها مایلید توبه کنید؟ همه گفتند ما می‌خواهیم توبه کنیم -ظاهراً ماه ذی‌قعده بوده است- طبق این نقل و این روایت حضرت فرمودند که در روز‌های یکشنبه این ماه، این نماز را - یک نمازی با یک خصوصیّتی در مراقبات ایشان ذکر می‌کنند - انجام بدهید. غرض، ایّام در ماه ذی‌قعده که اوّل ماه‌های حرام است در این سه ماه متوالی، ایّام و لیالی مبارک و متبرّکی است، پر از برکات است؛ باید از این‌ها استفاده کرد.»

در روز یکشنبه غسل کرده و وضو بگیرید و چهار رکعت نماز بخوانید (هر دو رکعت به یک سلام) در هر رکعت، سوره «حمد» یک مرتبه، سوره «توحید» سه مرتبه و سوره هاى «فلق» و «ناس» را یک مرتبه بخوانید؛ و بعد از نماز هفتاد مرتبه استغفار کنید، سپس بگویید:«لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاَّ بِاللهِ الْعَلىِّ الْعَظیمِ» «جنبش و نیرویى نیست جز به خداى والاى بزرگ»

آنگاه بگویید: «یا عَزیزُ یا غَفّارُ، اِغْفِرْ لى ذُ نُوبى، وَذُ نُوبَ جَمیـعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ، فَاِنَّهُ لا یَغْفِرُ الذُّنُوبَ اِلاَّ اَنْتَ.» « اى نیرومند اى بسیار آمرزنده، بیامرز گناهانم را و گناهان همه مردان مؤمن و زنان با ایمان را که نیامرزد کسى گناهان را جز تو.»

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نماز یکشنبه های ماه ذی القعده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!

در بازی معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره، منچسترسیتی در خانه برایتون به یک پیروزی قاطعانه دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، شاگردان پپ گواردیولا در بازی معوقه هفته بیست‌ونهم خود برخلاف تصورات اصلا کار سختی نداشتند و توانستند برایتون را در خانه‌اش گلباران کنند و به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کنند.

سیتیزن‌ها در همان ۳۵ دقیقه نخست بازی نسخه دی‌زربی و شاگردانش را پیچیدند و ۲ مرتبه توسط فودن و یک مرتبه توسط دی‌بروینه دروازه برایتون را گشودند و در نیمه دوم هم آلوارس در دقیقه ۶۲ تیر خلاص را بر پیکر رقیب شلیک کرد.

با این پیروزی منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز و یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم قرار گرفت تا باز هم در آستانه قهرمانی در لیگ جزیره قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران