Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، این خبرگزاری اخیرا در گزارشی که از منابع موثق و مطمئن به دست آورده ( اینجا)؛ به ماجرای اعمال فشارهای متعدد 2 نفر از نمایندگان به فاطمی‌امین و به نتیجه نرسیدن آن اشاره و از ارسال پیامکی تهدیدآمیز به وزیر صمت برای انتصاب گزینه خود در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو پرده برداشت.

گفتنی است وزیر صمت صبح امروز در جلسه کمیسیون اصل نود مجلس با تایید خبر فارس مبنی بر اعمال فشارها و درخواست‌های برخی نمایندگان تاکید کرده که زیر بار فشارها برای انتصاب نامعقول نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس نیز جمعی از نمایندگان مجلس نیز خطاب به رئیس مجلس خواستار معرفی 2 نماینده متخلف شدند.

متن نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

باسلام و احترام

پیرو انتشار خبر اعمال فشار خارج از قانون چند نماینده مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره انتصاب برخی افراد در شرکتی خاص و ارتباط احتمالی این موضوع به مساله پیگیری اعلام وصول و انجام استیضاح ایشان در هیات رئیسه مجلس، خواهشمند است با قید فوریت دستور فرمایید هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، جهت دفاع از کیان خانه ملت و حفظ انقلابی ماندن مجلس، بررسی صحت و سقم این ادعا را بررسی و نتیجه را در اسرع وقت و پیش از بررسی احتمالی استیضاح در صحن علنی اعلام نماید.

بدیهی است نتیجه بررسی ها، چه در صورت صحت خبر مذکور و برخورد با خاطیان و چه درصورت عدم صحت، برخورد با مدعیان و اطلاع رسانی به افکار عمومی منجر به افزایش سرمایه اجتماعی قوه مقننه خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش