Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم افزایش دمای هوا، اظهار داشت: دمای استان روز دوشنبه نیز بین یک تا سه درجه سانتیگراد بالا می‌رود و بیشینه دمای هشت شهر اصفهان در ساعات پیش رو به بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی گرم‌ترین نقطه استان را خوروبیابانک با دمای ۴۵ درجه سانتیگراد دانست و افزود: بوئین و میاندشت با کمینه دمای هشت درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

آقایی با بیان اینکه تا میانه هفته جاری جوی پایدار در سطح استان حاکم است، خاطر نشان کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف تا کمی ابری است و در مناطق مرکزی غبار محلی، کاهش دید افقی و افزایش شاخص کیفی هوا را انتظار داریم.

کد خبر 5523985

منبع: مهر

کلیدواژه: افزایش دما هواشناسی اصفهان پیش بینی وضعیت هوا بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه شیراز هفته قوه قضاییه خراسان رضوی سنندج مشهد آمار کرونا اردبیل کرمانشاه گرد و غبار درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: مردم این استان از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دمای روزانه با روند افزایشی را خواهند داشت.

بهروز مرادپور امروز اظهار کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز و فردا جو منطقه نسبتا آرام است و رشد ابر و افزایش سرعت باد پدیده‌های غالب آسمان هستند.

وی اضافه کرد: در ساعاتی از روزهای شنبه و یکشنبه(به ویژه ساعات بعدازظهر و اوایل شب) با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار و بالا بودن شاخص ها علاوه بر افزایش پوشش ابر و وزش باد قابل ملاحظه تا نسبتا شدید در نقاطی رخداد بارش هایی به صورت خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان کرد: از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دمای روزانه روند افزایشی را خواهند داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • تداوم بارش ها در کرمان