Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@10:29:26 GMT

احداث ۷ بوستان اختصاصی بانوان در مشهد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۲۲۵۷

احداث ۷ بوستان اختصاصی بانوان در مشهد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ بوستان یا فضای اختصاصی ویژه بانوان در مشهد وجود دارد، گفت: باتوجه به ضرورت تخصیص فضاهای اختصاصی بیشتر به بانوان، احداث هفت بوستان جدید یا فضای اختصاصی ویژه بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی نجفی اظهار کرد: بوستان‌های بانوان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فضاهای اختصاصی با هدف ارتقای نشاط بانوان مشهدی و استفاده همراه با آرامش از زیرساخت‌های سبز شهری همواره یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها بوده است و در حال حاضر ۱۲ بوستان یا فضای اختصاصی ویژه بانوان در مناطق مختلف شهر مشهد برای خدمت‌رسانی به بانوان در حال ارائه خدمات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون بوستان حجاب در منطقه دو، بوستان بهار در منطقه سه، بوستان‌های بهشت و ارم در منطقه چهار، بوستان وحدت در منطقه پنج، بوستان‌های رجا و امید در منطقه شش، بوستان‌های نصرت، طرق و ریحانه در منطقه هفت، بوستان‌های ملت و مادر و کودک در منطقه ۱۱ با فضایی بیش از ۵۵ هکتار در اختیار بانوان مشهدی قرار دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: با توجه به ضرورت تخصیص فضاهای اختصاصی بیشتر به بانوان از ابتدای سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های مختلف، احداث هفت بوستان جدید یا فضای اختصاصی ویژه بانوان در دستور کار قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری در اختیار بانوان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این فضاها شامل، فضای اختصاصی بانوان پردیس، فضای اختصاصی بانوان بوستان بسیج، بوستان بانوان طرق، بوستان بانوان وکیل‌آباد، بوستان بانوان کوهسنگی، بوستان بانوان شاهد و بوستان بانوان چهل بازه است.

کد خبر 584253

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد کلانشهر مشهد مشهد معاون شهردار مشهد مشهد مقدس باغ بانوان بانوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای اختصاصی ویژه بانوان بوستان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود