Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@18:02:20 GMT

بدهی 72 هزار دلاری استقلال به کوین یامگا!

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۲۵۶۹

برخلاف شایعات قانون به مهاجم فرانسوی استقلال حق فسخ قرارداد می دهد

کوین یامگا بابت بدهی 72 هزار دلاری خود از این باشگاه به فیفا نامه زده است.

به گزارش طرفداری، کوین یامگا فصل قبل با 10 گل زده بهترین گلزن استقلال بوده و دراین بین شایعاتی در مورد جدایی اش به وجود آمده است. البته او بابت مطالباتش از این باشگاه به فیفا نامه زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین اینطور عنوان شد که استقلال کل مبلغ قرارداد یامگا را پرداخت کرده است. این موضوع صحت دارد ولی این بازیکن بابت متمم هایی که در قراردادش وجود داشته به فیفا نامه زده است.

در قرارداد یامگا بندی برای گل و پاس گل و البته پاداش قهرمانی وجود داشته که جمع آن 72 هزار دلار می شود و چون این بند مشخصا در قرارداد او گنجانده شده، این بازیکن با ارسال نامه ای به فیفا خواهان پرداخت آن از سوی باشگاه استقلال شده است.

گفتنی است باشگاه استقلال به یامگا قول داده بود قبل از خروج از ایران این مبلغ را پرداخت کند و حالا اگر آبی ها در موعد مقرر این پول را پرداخت نکنند، این بازیکن بدون هیچ مشکلی می تواند قراردادش را فسخ کند.

 

اخبار داغ 

خاطره بازی AFC با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی علیرضا بیرانوند حمله مشاور آجورلو به احمد سعادتمند؛ یادت رفته در هتل اوین با دلال تیم می بستی؟ هری مگوایر ازدواج کرد بی اعتمادی بازیکنان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال قرارداد میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها در شورا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورا با بیان اینکه ما با شهردار و شهرداری نظارت‌گریز مواجه هستیم، به اینکه حتی او به متن قرارداد چند میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها دسترسی ندارد، اعتراض کرد. این بخش که در حضور لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران مطرح شد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • جنجال قرارداد میلیارد دلاری زاکانی با چینی‌ها در شورا
  • چرا جدیدترین عضو بلادلاین برای همه یک سورپرایز بود؟/ اخبار WWE
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست