Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق عصر امروز (یکشنبه) پس از پایان سفر از عربستان در صدر هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی برای دیدار با مقامات کشورمان به تهران آمد و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال علی اکبر محرابیان وزیر نیرو قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر عراق پیش از این، شهریور ۱۴۰۰، نخستین مقام خارجی بود که پس از انتخاب آقای رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور، به ایران سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی در دوره دولت دوازدهم نیز یک بار مهمان تهران بوده و حالا این سفر، سومین سفر آقای مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به تهران است.

کد خبر 686188 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و عربستان ایران و عراق مصطفی الکاظمی - عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و عربستان ایران و عراق مصطفی الکاظمی عراق نخست وزیر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند