Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب،  آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به نتایج سفر اخیر وی به واتیکان و کشورهای اروپایی گفت: ما سالیان سال در مقابل گفته‌های آنان سکوت کردیم و دفاع جانانه نکردیم، اما این سفرها سبب می‌شود بخشی از این سمپاشی‌ها برچیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: با توجه به ویژگی‌های علمی، نو اندیشی و دیدگاه همگرایی که در شما سراغ داریم، جنابعالی صالح‌ترین شخص برای این سفر بودید و بحمدالله این سفر دارای آثار و نتایج خوبی بوده که من از شما تشکر می‌کنم.

این مرجع تقلید افزود: یکی از مشکلات میان ادیان، تفاوت اندیشه‌ها و اختلاف فکرهاست که با این گونه رفت و آمدها و دیدارها می‌توان آن را کمرنگ و مرتفع ساخت.

وی خاطرنشان ساخت: باید بر مشترکات تکیه کرده و از موارد اختلافی دوری کنیم.

آیت الله مکارم شیرازی آشنایی دیگران با اندیشه‌های شیعی را از نتایج مهم این سفر برشمرده و افزود: سفر شما به نمایندگی از حوزه‌های علمی شیعی برای برطرف کردن بعضی نسبت‌های خلاف که به شیعیان داده می‌شد، اثرگذار بود.

وی برقراری ارتباط میان عالمان شیعه و اهل سنت را نیز ضروری دانست و بیان کرد: اگر ارتباط با علمای اهل سنت بیشتر شود، می‌توانیم سم پاشی ها را خنثی کنیم.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: البته به برخی از وهابیان هر چه بگوییم فایده ندارد، چرا که آنها قصد و غرض خاصی دارند و می‌خواهند که این شکاف همیشگی باشد، اما می‌توان شکاف میان تشیع و اهل سنت و همچنین میان اسلام و مسیحیت را از میان برداشت و باید این شکاف‌ها را پر کرد.

در ابتدای این دیدار اعرافی گزارش مبسوطی از سفر خود به واتیکان و بعضی کشورهای اروپایی ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آیت الله اعرافی آیت الله مکارم شیرازی علمای شیعه و اهل سنت اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است

مسعود امرالهی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کمبودی در عرضه اقلام اساسی نداریم، گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هیچ گونه افزایش قیمتی در حبوبات و دیگر کالاها نداریم.

به گفته او، با توجه به آنکه هیچ تغییر قیمتی در گروه کالایی صورت نگرفته است، از این رو مغازه داران موظف به رعایت هستند، در غیراین صورت با گرانفروشی برخورد می شود.

امرالهی ادامه داد: وظیفه نظارت بر خرده فروشی ها با سازمان حمایت است که بازرسان این سازمان با خرده فروشان متخلف باید برخورد کنند و چنانچه پس از بررسی واحد صنفی متوجه شدند که گرانی مربوط به حلقه تامین است، موظف به دریافت فاکتور و ارائه به بازرسان وزارت جهاد هستند تا برخوردهای لازم با شرکت تولیدکننده، تامین کننده و واردکننده در این خصوص صورت بگیرد.

مدیرکل بازرسی وزارت جهاد با بیان اینکه هیچ گونه تغییر قیمتی در کالاهای اساسی نداریم، افزود: بازرسان سازمان حمایت و اتاق اصناف موظف به برخورد با گرانفروشی و تخلف در  حوزه خرده فروشی ها هستند و در صورت تخلف در حوزه تامین باید موضوع را به مجموعه ما و جهاد استان ها اعلام کنند تا برخورد لازم صورت بگیرد.

او با بیان اینکه هیچ گونه کمبودی در عرضه شکر، حبوبات و دیگر کالاهای اساسی سبد خانوار نداریم، گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و اعلام معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ثابت ماندن ارزش افزوده یک درصدی کالاهای اساسی هرگونه افزایش قیمت شکر و حبوبات به بهانه های مختلف تخلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • بمب منفجرنشده‌ای که 100 سال زینت‌بخش یک باغچه بود! (+عکس)