Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:23:17 GMT

سند آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) صادر شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۲۷۲۴

سند آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) صادر شد

به گزار ش خبرگزاری مهر، سند مالکیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها توسط جوانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم به آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت این حرم مطهر تحویل داده شد.

آیت الله سعیدی در این دیدار با بیان اینکه مباحث سندی وقتی از حوزه فنی خودش خارج می‌شود دارای آفات و آسیب‌هایی است که باید تا حد توان جلوی آن را گرفت، اظهار کرد: ما از زمانی که در خدمت این آستان شریف هستیم نظر مقام معظم رهبری این بود که در اداره آستان هم غبطه آستان در نظر گرفته شود و هم رعایت حال مردم شود و هیچکدام از این دو مطلق نیستند و هر دو در کنار هم باید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم صرفاً رضایت یک طرف را جلب کنیم نه خدایی است و نه شدنی، افزود: ما امیدواریم مسائل با دغدغه‌مندی حل شود و اگر کاری انجام می‌شود به نفع اسلام، اهل بیت علیهم السلام، نظام و مردم باشد.

در این دیدار جوانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم با بیان اینکه سند مالکیت حرم مطهر بانوی کرامت صادر شده است، گفت: دغدغه ما از ابتدا این بود که مسائل در استان قم رفع شود و برای مسئولان بعدی باقی نماند.

وی با بیان اینکه سند مالکیت آستان مقدس بانوی کرامت با بررسی همه جوانب کارشناسی و طی شدن روند قانونی صادر شده است، گفت: اداره ثبت اسناد و املاک استان قم برای صدور سند املاک آستان مقدس بانوی کرامت در نقاط مختلف استان نیز آمادگی کامل را دارد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم ادامه داد: باید با برگزاری جلسات مشترک توضیحات لازم نسبت به املاک و موقوفات حرم مطهر و رعایت شرایط آن به مسئولان و مردم داده شود تا از بروز اختلاف و سو برداشت جلوگیری شود.

همچنین در این دیدار امیر حاجی زاده امینی معاون توسعه و بهره وری موقوفات آستان مقدس بانوی کرامت گفت: برخی از موقوفات این آستان مقدس هنوز در مراجع ثبتی به ثبت نرسیده است که درحال پیگیری این موضوع هستیم.

کد خبر 5524036

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قم حرم حضرت معصومه س بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه هفته قوه قضاییه شیراز خراسان رضوی سنندج اردبیل آمار کرونا مشهد بیرجند ویروس کرونا ثبت اسناد و املاک استان قم بانوی کرامت آستان مقدس حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جـشن خیلی دخـترونه با عنوان «المـاس سـرخ» همزمان با گرامیداشت روز دختران و در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در قالب جشن «خیلی دخترونه ۲» با حضور جمع زیادی از دختران (کودک، نوجوان و جوان) به همراه مادران‌شان، توسط کانون فرهنگی «فاطره» تهیه و تدارک دیده شده و برنامه‌هایی متنوع فرهنگی هنری همچون اجرای گروه سرود، گریم کودکان، مسابقات دابسمش، استندآپ کمدی و دوبله طنز به همراه تقدیر از دختران و مادران برگزیده در آن گنجانده شده است.

الماس سرخ نماد زیبایی، شکوه و قدرت دختران سرزمین مادری مان، ایران است.

ویژه برنامه خیلی دخترانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در سالن سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی برگزار می‌شود.

کد خبر 6100548 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • «جشن و محفل قرآنی ستاره ها» در قم برگزار می شود
  • حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نقش جدی در جریان زیارت داشتند
  • اسناد مالکیت تمام واحدهای صنعتی گرمسار صادر شد
  • جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود
  • حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آذین‌بندی شد
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • بازدید از موزه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) رایگان شد
  • ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت