Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر صبح یکشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید محمد یاسمی که با حضور نیروی نظامی، انتظامی و مسؤلان ارشد استان برگزار شد، اظهار داشت: در مجموعه فراجا انسان‌های جان‌برکف در صف خدمت ایستاده‌اند؛ یکی از این انسان‌های پاکباز و جان‌برکف شهید جناب سرهنگ یاسمی است.

وی با بیان اینکه شهید یاسمی در حین انجام وظیفه جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و به لقاء الله پیوست، افزود: شهادت این افسر شجاع و خدمتگزار را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: دنیا بداند که تا تفکر جهادی و شهادت طلبی در ایران اسلامی هست و خواهد بود بر این کشور آسیب نخواهد رسید و شهادت طلبان نیروهای مسلح با تقدیم جان در این راه مصمم و ثابت قدم هستند و نمونه این شهادت طلبی شهید یاسمی است.

وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، جانبازان ایثارگران و خانواده‌های معظم آنها از عزت و اقتدار برخوردار است.

القاصی مهر ادامه داد: شهدا و خانواده آنها از بهترین متاع خود برای امنیت و آرامش وطن گذشتند و امروز تمام مردم و مسئولان موظفند قدردان آنان باشند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مجموعه انتظامی به لحاظ اهمیت وظیفه از مرز تا مرکز و در همه کوی و برزن و در شبانه‌روز در خدمتگزاری حاضر است و در برخی مواقع که ضرورت دارد جان خود را فدا می‌کند.

وی گفت: شهید یاسمی از آن دسته از مأمورانی بود که در طول خدمت خود انصافاً بسیار پرتلاش، خدوم و ایثارگر بود اما متاسفانه جان خود را در این راه از دست داد البته شهادت ایشان جای تبریک دارد.

کد خبر 5524048

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی ایلام شهادت مراسم تشییع بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه هفته قوه قضاییه شیراز خراسان رضوی سنندج اردبیل آمار کرونا مشهد بیرجند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر معلم شهید حجت‌اله یوسفیه پس از ۳۹ سال به ایران بازگشت

پیکر مطهر معلم شهید "حجت‌اله یوسفیه" از شهدای هشت سال دفاع مقدس، پس از ۳۹ سال از مرز عراق به میهن اسلامی بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، پیکر مطهر شهید "حجت اله یوسفیه" از شهدای هشت سال دفاع مقدس که در سال 1364 به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، پس از 39 سال چشم انتظاری به خاک میهن اسلامی بازگشت.

جمعی از مسئولان شهرستان ورامین پس از اطلاع از بازگشت پیکر شهید با حضور در منزل خانواده شهید خبر بازگشت پیکر مطهر شهید یوسفیه را به خانواده این شهید والامقام ابلاغ کردند.

شایان ذکر است که پس از اعلام خبر شهادت به خانواده معظم، شهید یوسیفیه با تصمیمات و مشورت خانواده، متعاقبآ مراسم تشییع و محل تدفین این شهید معزز اعلام خواهد شد.

تشییع پیکر شهید «محمدمهدی فانی» بعد از 40 سال در بشرویه

 شهید حجت اله یوسفیه در تاریخ 23 / 12 / 1364 در عملیات فتح در سلیمانیه عراق به درجه شهادت نائل آمدند.

گفتنی است شهید معلم حجت اله یوسفیه متولد 1337 شهرستان گرمسار دارای تحصیلات دانشگاهی و به شغل دبیری مشغول بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد
  • پیکر معلم شهید حجت‌اله یوسفیه پس از ۳۹ سال به ایران بازگشت
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت