Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@13:50:25 GMT

افزایش حجم معاملات دوج

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۲۹۶۴

افزایش حجم معاملات دوج

دوج کوین یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین است که در سال ۲۰۱۳ توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوج‌کوین (Dogecoin) ارز دیجیتالی که برای شوخی ساخته شده است و اکنون یک شبکه انتقال پول همتا به همتا و غیر متمرکز است و محبوب‌ترین میم‌کوین در دنیای کریپتوکارنسی و سرمایه‌گذاران شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش دوج‌کوین رشد کرده و میان هزاران کاربر محبوب شده است و به‌عنوان یک کارنسی در جامعه‌های اینترنتی استفاده می‎‌شود.

داده‌های پلتفورم IntoTheBlock نشان از افزایش حجم سرمایه گذاری و انتقال میان نهنگ‌های دوج‌کوین را نشان می‌دهد. میزان انتقالی‌های سنگین حدود ۴۵ درصد افزایش داشته که منظور از انتقالی‌های سنگین جابه‌جایی بالای ۱۰۰ هزار دلار است.

همچنین دوج‌کوین در بین ۱۰ ارز برتر خریداری شده میان نهنگ‌های بایننس اسمارت چین (BSC) و با افزایش میزان تقاضا در بازار خرسی مواجه شده است. این توکن حدود ۹۱ درصد از سقف تاریخی خود فاصله دارد و همچنان بین رمز ارزهای محبوب جایگاه دهم را دارد.

کد خبر 584169

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دوج کوین میم کوین دوج کوین افزايش حجم معاملات رمز ارز بیت کوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دوج کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!