Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که مدیران باشگاه با انتخاب ساپینتو قدم اول را برداشته‌اند و باید با انتخاب یک مربی ایرانی در کنار سرمربی پرتغالی قدم دوم را محکم‌تر بردارند. - اخبار ورزشی -

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حضور ریکاردو ساپینتو به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان اظهار داشت: بالاخره اینکه بعد از چند روز یک گزینه برای هدایت استقلال انتخاب شد، جای خوشحالی دارد، چون باشگاه بعد از جدایی فرهاد مجیدی دچار بلاتکلیفی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از الان وظیفه مدیران باشگاه سنگین‌ترمی‌شود، چون در فصل نقل‌وانتقالات قرار داریم و مدیران باشگاه باید برای جذب بازیکن اقدام کنند و برای شناخت بیشتر ساپینتو از شرایط تیم تلاش کنند.

وی ادامه داد: سرمربی جدید استقلال به لحاظ اسم و سابقه خیلی شرایط بدی ندارد، اما مسئله مهم در این برهه زمانی این است که ساپینتو خودش را با شرایط فوتبال ما وفق دهد. سابقه این سرمربی را که نگاه می‌کنیم، می‌بینیم در چند سال گذشته در باشگاه‌های زیادی حضور داشته است و من امیدوارم که باشگاه به تعهداتش در قبال این مربی پایبند باشد تا مجدداً شاهد شکایت در فیفا و  پرونده‌ای جدید نباشیم. آجورلو و دستیارانش در حال حاضر قدم اول را برداشته‌اند، اما قدم دوم مهمتر است که باید محکم‌تر بردارند. آنها باید نفراتی را در کنار ساپینتو در کادر فنی قرار دهند تا به شناخت هرچه سریع‌تر سرمربی کمک کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: سبک مربیان پرتغالی مبتنی بر خلاقیت است و شبیه فوتبال آمریکای جنوبی کار می‌کنند که این مسئله کارشان را برای حضور در فوتبال ما راحت‌تر می‌کند. فوتبال ما هم دارای بازیکنان خلاق زیادی است، ساپینتو هم اگر بتواند فوتبالی توأم با تاکتیک و تکنیک را در استقلال پیاده کند می‌توانیم آینده موفقی را برای او متصور باشیم. همانطور که گفتم ‌یک ایرانی باید در کادر ساپینتو حضور داشته باشد. این اتفاق هم به نفع باشگاه و بازیکنان است و هم خود سرمربی پرتغالی سود می‌برد. 

وی با انتقاد از شرایط استقلال در نقل‌وانتقالات خاطرنشان کرد: استقلال سال گذشته قهرمان شده است و در حال حاضر رقبا تا دندان مسلح شده‌اند. در این شرایط تیم استقلال نباید عقب بماند. باشگاه نباید عقب بنشیند و باید به دنبال ترمیم نقاط ضعف تیم باشد. رقبا خود را قوی کردند و استقلال هم باید ابتدا نفرات کلیدی فصل گذشته‌اش را حفظ کند و سه چهار بازیکن باکیفیت را هم به خدمت بگیرد. به عقیده من در پست دفاع وسط تیم نیاز به تقویت دارد، همین‌طور خرید وینگر برای استقلال باید در اولویت باشد. هافبک بازی‌ساز هم بازیکنی است که در فصل گذشته نیاز بود و امسال باید به تیم اضافه شود.

سه مانع در مسیر ساپینتو، مورایس و بردیف/ مربیان پرتغالی در استقلال و سپاهان موفق می‌شوند؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ریکاردو ساپینتو استقلال ریکاردو ساپینتو استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران

به گزارش خبرگزاری مهر، به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

استقلال روز دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

کد خبر 6095333

دیگر خبرها

  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد