Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روزنامه رای الیوم در این گزارش آورده است که یکشنبه گذشته سیستم های هشدار و آژیر خطر در شهر اشغالی قدس و شهر ایلات در فلسطین اشغالی به صدا درآمد و مقامات رژیم صهیونیستی اذعان کردند که علت این امر به خاطر حملات سایبری بوده است.

به نوشته این روزنامه، به صدا درآمدن آژیر خطر  صهیونیست های ساکن شهرهای اشغالی بیت المقدس و ایلات را وادار کرد تا از ترس به پناهگاه بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه رای الیوم به نقل از  «رامی افراتی» ژنرال بازنشسته صهیونیست و مسئول سابق موسسه سایبری رژیم صهیونیستی نوشت: «آنچه که روی داد، عملا اسراییلی ها را خوار و خفیف کرد.»

افراتی که با شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت وگو می کرد، افزود : ما از یک رویداد گذرا در دو شهر بیت المقدس و ایلات سخن نمی گوییم بلکه داریم از یک حمله سایبری سخن می گوییم.

به اعتقاد این ژنرال بازنشسته صهیونیست، هکرها این پیام را به رژیم صهیونیستی فرستادند که « ما می توانیم زندگی روزمره در اسراییل را برهم بزنیم. آنچه که انجام دادیم صرفا آزمایشی بود تا به شما بفهمانیم که توان فلج کردن زندگی روزمره در اسراییل را داریم».

رسانه های خبری پیشتر گزارش داده بودند که آژیر خطر روز و نیمه شب یکشنبه با فاصله زمانی چند ساعت در برخی مناطق شهر اشغالی قدس و شهرهای ایلات و هولون در فلسطین اشغالی به صدا در آمد.  

براساس اعلام این رسانه ها، صدای آژیر خطر در شهر اشغالی قدس حدود ۵۰ دقیقه ادامه یافت و ساکنان صهیونیست شهرهای ایلات و هولون نیز همچون قدس اشغالی از ترس حمله موشکی به پناهگاه‌ها رفتند.

مناطق مختلف فلسطین اشغالی بویژه طی ماههای اخیر شاهد حملات متعدد سایبری به زیرساخت های رژیم صهیونیستی بوده است.

در همین مدت، آتش سوزی های متعددی در پالایشگاهها، مراکز نظامی و تاسیسات پتروشیمی و پایانه های اتوبوسرانی رژیم صهیونیستی روی داده است که نشان از وضعیت متزلزل و شکننده داخلی رژیم صهیونیستی دارد.

برچسب‌ها خاورمیانه رژیم صهیونیستی سایبری ZDNet

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خاورمیانه رژیم صهیونیستی سایبری ZDNet خاورمیانه رژیم صهیونیستی سایبری ZDNet رژیم صهیونیستی آژیر خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که نیروهای لبنانی بار دیگر مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند.

در این گزارش آمده است: نیروهای مقاومت اسلامی لبنان موفق شدند یک ساختمان را که نظامیان صهیونیست در منطقه اشغالی آویویم در آن پنهان شده بودند هدف قرار دهند.

در همین راستا نیروهای فلسطینی اعلام کردند که با شلیک چند خمپاره محل تجمع نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را هدف قرار دادند. این عملیات نیروهای فلسطینی در محورهای جحرالدیک و نتساریم به صورت موفقیت آمیزی انجام شد.

این در حالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی علاوه بر بمباران بخش های مختلف نوار غزه بار دیگر جنوب لبنان را نیز هدف قرار دادند. خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی اطراف منطقه الخیام در جنوب لبنان را بمباران کردند.

علاوه بر آن، منطقه کفرکلا واقع در جنوب لبنان نیز طی بامداد امروز شاهد یک حمله هوایی از سوی جنگنده های متجاوز صهیونیستی بود. روز گذشته رسانه‌های خبری گزارش دادند که بیش از ۳۰ موشک از سمت جنوب لبنان به سمت منطقه‌های اشغالی اصبع الجلیل و الجلیل علیا شلیک شد.

همچنین صدای آژیر خطر در منطقه‌های اشغالی کریات شمونه و اطراف آن در اصبع الجلیل به صدا درآمد.

خبرنگار شبکه المیادین مستقر در جنوب لبنان نیز گزارش داد که حین این حمله موشکی گسترده، سامانه موشکی گنبد آهنین در منطقه اشغالی اصبع الجلیل فعال شد اما نتوانست اکثر موشک های شلیک شده از سمت لبنان را رهگیری کند و این موشک ها به اهداف مورد نظر خود اصابت کردند.

کد خبر 6092705

دیگر خبرها

  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان