Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@01:15:28 GMT

نخست وزیر عراق وارد تهران شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۳۰۴۷

نخست وزیر عراق وارد تهران شد

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در صدر هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی برای دیدار با مقامات کشورمان به تهران وارد شد.

به گزارش مشرق، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق عصر امروز (یکشنبه) پس از پایان سفر از عربستان در صدر هیئت بلندپایه سیاسی و اقتصادی برای دیدار با مقامات کشورمان به تهران آمد و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال علی اکبر محرابیان وزیر نیرو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، نخست وزیر عراق پیش از این، شهریور ۱۴۰۰، نخستین مقام خارجی بود که پس از انتخاب آقای رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور، به ایران سفر کرد.

بیشتر بخوانید:

رشد ۱۵ درصدی تجارت با عراق در دولت سیزدهم

کاظمی در دوره دولت دوازدهم نیز یک بار مهمان تهران بوده و حالا این سفر، سومین سفر آقای مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به تهران است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت نخست وزیر عراق مصطفی الکاظمی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نخست وزیر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند