Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:25:05 GMT

اجرای طرح تابستان فیروزه‌ای توسط بسیج اصفهان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۳۱۶۴

اجرای طرح تابستان فیروزه‌ای توسط بسیج اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس استان اصفهان، به نقل از روابط عمومی ناحیه بسیج امام صادق(ع) اصفهان، محمد نصر اصفهانی فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق(ع) اصفهان با بیان اینکه طرح تابستان فیروزه‌ای بسیج خدمتی دیگر از سمت بسیجیان به مردم شهر اصفهان است، اظهار کرد: هدف این طرح غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان ۱۴۰۱ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همانگونه که در همه عرصه‌ها بسیج در خدمتگزاری به مردم حاضر بوده، برای این موضوع مهم یعنی غنی‌سازی اوقات فراغت نیز برنامه‌های مختلفی دارد و طرح تابستان فیروزه‌ای، میوه تابستانه بسیج برای مردم، نوجوانان و جوانان شهر اصفهان است.

نصر اصفهانی تصریح کرد: در این طرح برنامه‌های مختلفی از جمله ارائه خدمات تفریحی و رفاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم پیش‌بینی شده است؛ حتی مردمی که در حاشیه‌ای‌ترین نقاط شهر اصفهان زندگی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق(ع) اصفهان ادامه داد: ارتقای نشاط اجتماعی بین نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها با برنامه‌های مختلف ورزشی، اردوها، برنامه‌ها و مسابقات قرآنی، تقویت پایه علمی دانش‌آموزان که به دلیل کرونا ۲ سال به ناچار کلاس‌ها را به صورت غیرحضوری گذراندند که موجب شد تا حدی پایه علمی دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم‌تر تحت تأثیر قرار گیرد؛ از این‌رو با برگزاری کلاس‌های کمک آموزشی توسط معلمان با عنوان نذر خدمت به تثبیت بنیه علمی دانش‌آموزان کمک خواهیم کرد.

وی گفت: در این طرح، جذب نوجوانان به مسجد و برنامه‌های تعالی‌بخش بسیج را دنبال و با نوجوانان و خانواده آن‌ها در طول سال ارتباط برقرار خواهیم کرد و از این طریق، آموزش‌های مختلف از جمله آموزش‌های نظامی را مدنظر خواهیم داشت.

نصر اصفهانی افزود: در این طرح اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج فرهنگیان، مهندسین، هنرمندان، جامعه پزشکی و سایر اقشار پزشکی مشغول خدمت می‌شوند و به نوعی نقش‌آفرینی خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق(ع) اصفهان خاطرنشان کرد: از نتایج مهم این طرح هویت‌بخشی به نوجوانان است؛ در طرح‌های تابستانه با شکل‌دهی به فعالیت‌های گروهی از جمله تشکیل گروه‌های سرود و مهارت‌آموزی برای جوانان و نوجوانان از طریق برگزاری کلاس‌های مختلف مهارتی در خدمت‌رسانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین ارائه خدمات ارزان و رایگان به خانواده‌ها در محله‌های خودشان و در محیطی سالم و امن از دیگر فواید این طرح است؛ علاوه بر این از طریق این طرح با خانواده‌ها ارتباط برقرار کرده و سیاست‌های مدنظر مقام معظم رهبری برای خانواده‌ها از جمله سبک زندگی، ازدیاد جمعیت، آشنایی خانواده‌ها با معارف قرآن و امیدآفرینی نسبت به آینده را دنبال خواهیم کرد.

نصر اصفهانی یادآور شد: از همه دست اندرکاران از جمله شهرداری، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان، حوزه هنری، فنی و حرفه‌ای، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه که ما را در اجرای این طرح یاری می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق(ع) اصفهان ادامه داد: دبیرخانه طرح تابستان فیروزه‌ای ناحیه امام صادق در معاونت تعلیم و تربیت تشکیل و فعال شده است و از همه دستگاه‌ها تقاضا می‌کنیم ظرفیت‌های موجود خود را در اختیار این طرح و پایگاه‌های بسیج قرار دهند تا پایگاه‌ها بتوانند این ظرفیت‌ها را به مردم و نوجوانان تقدیم کنند.

وی با بیان اینکه اختتامیه طرح در هفته دفاع مقدس با برگزاری یادواره‌های شهدا برگزار خواهد شد، افزود: تاکنون ۲۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در محله‌های مختلف برای طرح تابستان فیروزه‌ای ثبت‌نام و اعلام آمادگی کردند و تا پایان تابستان این طرح با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تفریحی، اردویی، قرآنی، علمی و مهارتی ادامه خواهد داشت.


طرح تابستان فیروزه‌ای بسیج اصفهان

 

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: تابستان فیروزه ای اوقات فراقت بسیج امام صادق سپاه فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق ع نصر اصفهانی خانواده ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَ بَنَاتِکَ وَ نِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَ کَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»: همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می‌کنند ولی به این جنجال‌ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند .(۰۹/۰۴/۱۳۸۶)

بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی محترم و انقلابی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و برخورد قاطع با کشف حجاب و نا امنی اخلاقی در جامعه ضمن حمایت از مجریان این طرح بابرکت خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محورهای جنگ ترکیبی دشمن و به کارگیری برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه انگیزی ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.

کد خبر 6087657

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی