Web Analytics Made Easy - Statcounter

گندم باپوست با قیمت هر کیلوگرم 15500 هزار تومان و لیمو عمانی با قیمت هر کیلوگرم 98 هزار تومان، ارزان‌ترین و گران‌ترین حبوبات عرضه شده در میادین میوه و تره بار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بر اساس نرخنامه جدید قیمت انواع حبوبات در میادین میوه و تره بار تهران، قیمت حبوبات در این مراکز به طور متوسط 16 درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ترتیب گندم باپوست با قیمت هر کیلوگرم 15500 هزار تومان و لیمو عمانی با قیمت هر کیلوگرم 98 هزار تومان، ارزان‌ترین و گران‌ترین حبوبات عرضه شده در میادین میوه و تره بار هستند.

بر اساس این گزارش، هر کیلوگرم انواع لوبیا از جمله لوبیا چیتی با قیمت 66 هزار تومان، لوبیا کشاورزی با قیمت 49 هزار تومان، لوبیا چشم بُلبلی با قیمت 44 هزار تومان، لوبیا عروس با قیمت 44 هزار تومان و لوبیا قرمز جگری با قیمت 49 هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

گفتنی است، هر کیلوگرم عدس با قیمت 54 هزار تومان، دال عدس با قیمت 38500 تومان، لپّه ریز با قیمت 51 هزار تومان، لپّه درشت با قیمت 42 هزار تومان و نخود با قیمت 47 هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گندم حبوبات تره بار لیمو عمانی میادین میوه و تره بار قیمت هر کیلوگرم هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟