Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@23:13:34 GMT

بند عجیب در قرارداد خرید میلیاردی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۳۲۸۰

بند عجیب در قرارداد خرید میلیاردی پرسپولیس

خرید جنجالی بازار نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس بندهای عجیب مالی در قرارداد یک ساله خود دارد که یکی از آنها دریافت چند میلیارد تومان به شرط حضور در ۵۰ درصد بازیهاست!

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس فعالیت نقل و انتقالات تابستانی خود را در حالی آغاز کرد که طبق مصوبه هیأت مدیره، سقف ۱۲ میلیارد تومان برای جذب بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را دارند در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توانست علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی را به این تیم باز گردانده و با مرتضی پور علی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی گولسیانی قرارداد ببندد.

درویش پس از جذب ستاره‌های اسم و رسم دار فوتبال باشگاهی کشور سراغ پدیده مسابقات فصل گذشته هم رفت تا سعید صادقی را که در آخرین اردوی تیم ملی ایران حضور داشت و بیشترین تعداد پاس گل را در فصل گذشته نیز داشت به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

مورد جالب نقل و انتقالات پرسپولیس

صادقی که پیشنهاد همزمان از استقلال تهران داشت چند روزی را در امارات پشت سر گذاشت تا پیشنهاد از این کشور را نیز بررسی کند اما مبلغ پیشنهادی آنها پایین بود تا صادقی قید دریافت دلار را زده و در تهران بازار گرمی خود برای گرفتن میلیاردهای بیشتر را ادامه دهد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز از نرفتن صادقی به امارات استقبال کرد و در تماس با او به وی اطمینان داد در صورت عدم مصدومیت می‌تواند در ترکیب اصلی بازی کند.

گل محمدی برای اینکه خیال صادقی را راحت کند قول حضور وحید امیری در دفاع چپ را داد و هیچ بازیکنی را هم به خدمت نگرفت تا جا برای حضور صادقی باز شود.

اصرار سرمربی پرسپولیس به صادقی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باعث شد تا دو طرف بار دیگر پای میز مذاکره بروند اما مدیر برنامه‌های این بازیکن درخواست مبلغی را کند که نیاز به مصوبه جدید هیأت مدیره پرسپولیس داشت.

درویش برای اینکه خطای حقوقی نکرده باشد سقف ۱۲ میلیارد تومانی را به صادقی پیشنهاد داد اما بندهای مالی در قرارداد او گنجاند تا او را تبدیل به گران قیمت‌ ترین بازیکن نقل و انتقالاتی پرسپولیس کند.

در آپشن‌های مربوط به قرارداد صادقی گزینه‌هایی همچون میزان حضور در بازی‌های فصل این تیم (حدود نصف مسابقات فصل)، میزان رضایت سرمربی، تأثیرگذاری فنی در تیم و… وجود دارد که این بازیکن بابت آنها ۴ میلیارد تومان غیر از مبلغ قرارداد اصلی‌اش دریافت می‌کند.

صادقی در حالی پای برگه قرارداد یک‌ساله قطعی با پرسپولیس را امضا کرد که یکی از هواداران متمول این باشگاه که در خارج از کشور حضور دارد همچون سایر خریدهای تابستانی پرسپولیس حاضر شده است مبلغ عجیب ۴ میلیارد تومانی را به او بپردازد تا این بازیکن با مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان به پرسپولیس بپیوندد.

رقمی غیر قابل قبول برای بازیکنی که درخشش او تنها به واسطه چند پاس دادن در فصل گذشته رقم خورده و نه موفقیتش تداوم داشته و نه سابقه زیادی در تیم ملی دارد و نه این که امتحانش را در تیم های بزرگ پس داده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال سعید صادقی باشگاه پرسپولیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش ۱۸.۵ میلیون یورو(بیش از ۱۲۰۰میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید ۱۵ آپارتمان ۱۰۰ متری در داخل تهران(با میانگین متری ۸۱ میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید ۵ ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه ۲۰ میلیون یورو است.

در زیر می توانید توانایی امباپه را تماشا کنید.


بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو ۱۰ خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

کد خبر 849146 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • تیپ ژیلا صادقی در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران