Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@18:05:19 GMT

هوآوی دو لپ تاپ جدید راهی بازار کرد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۳۳۱۸

هوآوی دو لپ تاپ جدید راهی بازار کرد

فرارو-ماه گذشته، هوآوی لپ تاپ‌های MateBook 16s و MateBook D16 را در چین عرضه کرد. اکنون این شرکت، این دو محصول را در بازار‌های اروپا معرفی کرده است.

به گزارش فرارو، این دو لپ تاپ اخیرا در یک رویداد رونمایی که در استانبول ترکیه برگزار شد، به همراه گوشی پرچمدار هوآوی Mate Xs 2 و دو گوشی هوشمند جدید هوآوی نوا Y90 و Y70 معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در این رویداد تبلت 10 MatePad Paper هوآوی با صفحه نمایش ۱۰.۳ اینچی جوهر الکترونیک خود را نیز به نمایش گذاشت. در خصوص عرضه همه این محصولات در بازار اروپا، اطلاعاتی وجود ندارد. اما دو لپ تاپ MateBook 16s و MateBook D16 مطمئنا در بازار اروپا معرفی خواهند شد.

مشخصات لپ تاپ‌های هوآوی میت بوک D16 و میت بوک 16s
لپ تاپ هوآوی میت بوک D16 دارای یک نمایشگر بزرگ ۱۶ اینچی IPS LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است. این لپ تاپ کیفیت تصویر بسیار چشمگیر با ۱۰۰ درصد پوشش sRGB، نسبت کنتراست ۱۲۰۰:۱ و روشنایی ۳۰۰ نیت را به ارمغان می‌آورد. هوآوی احتمالاً این لپ تاپ را با دو نوع پردازنده اینتل عرضه می‌کند؛ یکی با پردازنده Core i5-12450H و دیگری Core i7-12700H اینتل. مدل اول با کارت گرافیک UHD و مدل دوم با گرافیک Iris Xe عرضه می‌شوند. احتمالا یک نوع نیز با پردازنده رایزن عرضه شود.

این لپ تاپ‌ها با رم‌های ۸ و ۱۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایت کارت حافظه NVMe SSD، باتری ۶۰ وات ساعتی و دو درگاه USB-C عرضه می‌شوند. درگاه‌های USB-C به عنوان درگاه شارژ و DisplayPort استفاده می‌شوند. از گزینه‌های اتصال این لپ تاپ‌ها می‌توان به یک پورت USB A 3.2 Gen 1، یک پورت USB 2.0، پورت HDMI و یک جک ۳.۵ میلی متری هدفون/میکروفون ترکیبی اشاره کرد.

هوآوی میت بوک D16 دارای آداپتور برق ۶۵ واتی به همراه کابل USB است. لپ تاپ هوآوی میت بوک 16s نیز دارای یک پنل ۱۶ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۳:۲، وضوح ۲۵۲۰ در ۱۶۸۰ پیکسل و پوشش ۱۰۰ درصد sRGB است و به پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل مجهز شده است. همچنین از رم دو کاناله و NVMe SSD نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: هوآوی MateBook 16s هوآوی MateBook D16 هوآوی میت بوک لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد

پرسپولیس در صورت از دست دادن قهرمانی لیگ برتر نیز به لیگ نخبگان آسیا راه خواهد یافت.

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال سهمیه فوتبال ایران در لیگ نخبگان فصل 2025-2024 که از شهریورماه امسال آغاز خواهد شد، 1+2 است و از فصل بعد 1+1 خواهد شد.

با این حساب قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر مستقیما به این مسابقات راه خواهند یافت و قهرمان جام حذفی به عنوان نماینده سوم ایران راهی پلی آف این رقابت‌ها خواهد شد.

پرسپولیس به عنوان قهرمان 6 دوره از 7 فصل اخیر لیگ برتر در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف در تعقیب استقلال صدرنشین است و  تا اینجا سهمیه لیگ نخبگان را به دست آورده است اما برای این تیم تنها قهرمانی یا نایب قهرمانی در لیگ برتر جواز حضور مستقیم در لیگ نخبگان یا همان لیگ الیت را صادر خواهد کرد.

پرسپولیس با کنار رفتن از جام حذفی تنها در شرایطی می‌تواند راهی رقابت‌های لیگ نخبگان شود که حداقل همین رتبه دومش را حفظ کند، چرا که سستی احتمالی سرخ‌ها و از دست رفتن رتبه دوم در مواجهه با تیمی مثل سپاهان می‌تواند این سهمیه را هم در خطر قرار دهد و در صورت سوم شدن در لیگ باید راهی مسابقات سطح دوم لیگ قهرمانان شود.

مسابقات لیگ الیت یا همان نخبگان بالاترین تورنمنت باشگاهی آسیا خواهد بود که در سال جاری با فرمت جدید و شکلی نو برگزار خواهد شد و تیم‌های شرق و غرب قاره با هم روبرو خواهند شد.

tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد