Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور عصر یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان چالوس افزود: اکنون ۵۴ واحد تولیدی در شهرک صنعتی مرزن آباد فعال و ۳۷ واحد تولیدی هم در این شهرک نیمه فعال است که با برنامه‌ریزی اصولی درصدد احیای دوباره این واحدها هستیم.
وی مشکلات زیرساختی مانند کمبود آب را یکی از چالش های اساسی در شهرک صنعتی مرزن آباد برشمرد و گفت: با همراهی پیمانکار و دستگاه های اجرایی مربوطه برای تامین آب پایدار در این شهرک اقدامات لازم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مازندران تاکید کرد که ارائه تسهیلات برای احیای واحدهای صنعتی راکد باید به گونه‌ای باشد که این واحدها در صورت فعالیت دوباره با رویکرد نوین و با نوسازی ماشین آلات به رویکرد های نوین تولید و دانش بنیان توجه ویژه داشته باشند.
وی با بیان این که رونق تولید در استان با حمایت همه‌جانبه دستگاه های اجرایی از صنعتگران محقق می‌شود، اضافه کرد: در روند حمایت از تولیدکنندگان به هیچ عنوان کاغذبازی های اداری را برنمی تابیم.
استاندار مازندران با اشاره به زیرساخت‌های اقتصادی و گردشگری چالوس ادامه داد: به طور قطع این ظرفیت ها با حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی شکوفا خواهد شد.
حسینی پور از ایجاد تحرک برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال به عنوان برنامه های راهبردی مسئولان در استان خبر داد و افزود: در این زمینه باید با انسجام فعالیت ها و پویایی در امور با پیگیری از مسئولان ملی و استفاده از ظرفیت نهادها و سازمان های مختلف اقدام کرد.
وی، شناسایی و فعال کردن ظرفیت اشتغال روستاها در حوزه صنایع کوچک را از دیگر ماموریت های مهم در استان برشمرد و گفت: باید برای اشتغال در روستاها متناسب با ظرفیت و توانمندی های آن منطقه طرح هایی نظیر ایجاد و تقویت نواحی روستایی و ایجاد کارگاهها و مجتمع های صنفی عملیاتی شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار مازندران امروز یکشنبه در قالب سفر شهرستانی با حضور حدود ۵۰ مدیرکل دستگاه اجرایی به چالوس سفر کرده است.
 بازدید از چند طرح نیمه‌تمام عمرانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت و گو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به چالوس اعلام شده است.
حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان چالوس دیدار و گفت و گو خواهد کرد. برگزاری نشست شورای اداری شهرستان هم برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به چالوس اعلام شده است.
پیشتر استاندار مازندران طی روزهای ششم و نوزدهم خرداد ماه به ترتیب در اولین و دومین سفر شهرستانی به گلوگاه و فریدونکنار سفر کرده بود.
چالوس یکی از شهرستان‌های ساحلی استان مازندران است که براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۱۱۶ هزار و ۵۴۲  نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها چالوس وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید مرزن آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چالوس وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید چالوس وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید مرزن آباد استاندار مازندران مرزن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه آتش‌سوزی درشمس آباد گفت: در ساعت ۱۳:۵۷ ظهر امروز در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران یک مورد حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه این منطقه خارج از محدوده فعالیت آتش‌نشانی شهرداری تهران است، ادامه داد: با توجه به حجم تماس‌های شهروندان همکاران ما در ستاد فرماندهی با استعلام از محل و درخواست کمک از سوی آن‌ها یک ایستگاه کمکی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس آباد و باقرشهر در محل حضور داشتند. آتش‌نشانان تهران در محل حادثه مشاهده می‌کنند در یک کارخانه بزرگ مسقف به وسعت دو هزار متر که محل تولید مبلمان‌های پلیمری بوده، بسیار قابل اشتعال است. حدود ۷۰ درصد محل کاملا شعله‌ور بود و سقف‌ها تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: به گفته افرادی که در محل حضور داشتند، ظروف رنگ و تینر و رزین و مواد اولیه در حجم زیاد در این کارگاه وجود داشت و در مجاورت آن یک کارگاه مواد پتروشیمی نیز وجود داشت که آتش‌نشانان با تعامل ایجاد شده بین آتش‌نشان‌های مراکز مختلف به سرعت وارد عمل شده و در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده، اما همچنان خاموش کردن آتش ادامه دارد و با توجه به تخریب سقف‌ها کار خاموش کردن آتش و لکه‌گیری کمی زمانبر خواهد بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی