Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز ۵ تیرماه ۱۴۰۱ در جمع کارکنان نیروهای مسلح ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، اظهار داشت: تنها راه برون‌رفت و گذر از تمامی تحریم‌ها و تهدیدها قوی شدن در تمامی امور به‌ویژه در حوزه‌ نظامی است.

وی با بیان اینکه فرماندهان، مسئولان و مدیران در بخش‌های مختلف باید هم دل و هم آوا در راستای اهداف نظام اسلامی قدم بردارند، افزود: هم افزایی و هماهنگی بین ارکان مختلف نظام قطعا خاری در چشم دشمنان و موجب پیشرفت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه در حوزه‌ مسائل راهبردی نباید به هیچ کشوری وابسته باشیم، گفت: افزایش توان موشکی ارتش و سپاه از الزامات قدرت بازدارندگی و حفظ منافع ملی است که باید بیش از پیش ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش در آینده نزدیک از موشک‌هایی با برد ۳۰۰ کیلومتر رونمایی می‌کند، بیان داشت: توسعه قدرت موشکی نماد خود باوری و اتکا به توان و نیروی داخلی است.

بیشتر بخوانید :

فرمانده پدافند هوایی ارتش : قدرت مطلق منطقه هستیم
با هدف شناسایی و کشف نفوذ هکرها و حملات سایبری / طرح پدافند غیرعامل ، به‌زودی به صحن مجلس می‌آید

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه امروز رصد، شناسایی و رهگیری تمامی پرنده ها، پهپادها و جنگنده‌ها در مرزهای هوایی کشورمان به‌ویژه در منطقه‌ی خلیج فارس دغدغه ما نیست، تصریح کرد: تولید رادار کاملا بومی با برد ۳ هزار کیلومتر و نیز اشراف انواع پهپادها با ارتفاع بیش از ۴۷ هزارپا در سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش نوید تسلطی قاطع و رصدی لحظه‌ای در مرزهای هوایی کشورمان را می‌دهد که در صورت بروز هرگونه خطای دشمن لحظه‌ای پاسخ کوبنده می‌دهیم.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: پدافند هوایی ارتش در زمینه‌ علوم پدافندی، هوش مصنوعی، علوم شناختی، کوانتوم، دفاع سایبری، جنگ الکترونیک و سایر علوم همکاری شگرف و ارزنده‌ای با نخبگان کشوری، مجموعه‌ وزارت دفاع، نیروهای مسلح، سازمان جهاد خودکفایی و نیز سایر موسسات علمی و دانشگاهی دارد که دشمن را در تصمیم گیری‌هایش دچار چالش کرده است.

۲۱۲۲۰

کد خبر 1645253

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران پدافند هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی حجت عباسی به عنوان فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) معارفه شد.

سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی در این مراسم اظهار کرد: وجود دو مؤلفه امنیت و سلامت، نعمت است.

طالبی گفت: اگر قدر دان این دو مؤلفه نباشیم نعمت بزرگی را از دست داده‌ایم.

وی افزود: نداشتن امنیت همه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و … افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به گفته وی خراسان جنوبی با ارزیابی‌های کشوری در همه مؤلفه‌های امنیتی با وجود داشتن کویر گسترده، وسعت و پراکندگی از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است که با تلاش نیروهای نظامی، دفاعی و امنیتی کسب شده است.

وی یادآور شد: در خراسان جنوبی تعامل خوبی بین اعضای شورای تأمین و ارگان‌ها نظامی وجود دارد که خدا را در این راستا شاکریم.

گفتنی است وی در این مراسم از زحمات امیر ارسلان پرویز قدردانی و برای حجت عباسی فرمانده جدید پدافند هوایی شرق آرزوی موفقیت کرد.

امیر ارسلان پرویز فرمانده سابق پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (ص) نیز در این مراسم گفت: در دوران خدمت روحیه جهادی را در حوزه مأموریتی ترویج کردم.

وی بیان کرد: از خدمت در بیرجند خاطرات شیرینی دارم و در واقع گوشه‌ای از قلب خودم را در بیرجند می‌گذارم.

پرویز یادآور شد: همه تلاش ما بر این است که وظیفه خود یعنی حراست از آسمان ایران عزیز را به خوبی و درستی انجام دهیم.

کد خبر 6091699

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه