Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@11:40:58 GMT

۴ گام مهم رئیسی برای بهبود وضعیت اقتصادی+فیلم

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۳۴۴۶

۴ گام مهم رئیسی برای بهبود وضعیت اقتصادی+فیلم

از زمان استقرار دولت سیزدهم شاهد تغییر ریل در فضای کلان اقتصاد کشور هستیم، رفته رفته آثار چرخش به‌سمت ظرفیت‌های داخلی در حال نمایان شدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ دولت سیزدهم در یکی از بی‌ثبات‌ترین شرایط اقتصاد ایران در 80 سال گذشته زمام اجرایی امور در کشور را در دست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1400 و استقرار دولت مردمی، هرچند کام مردم به‌خاطر چالشهای سه‌گانه ناکارآمدی مدیریتی، تحریمهای خارجی و معضل کرونا تلخ شد و معیشت اقشار مختلف در کوران تورم به‌خصوص در سالهای 98 تا 1400 با چالش جدی مواجه گشت، اما بارقه‌های امید را در قلبها همچنان زنده نگه داشته است.

 از زمان استقرار دولت سیزدهم شاهد تغییر ریل در فضای کلان اقتصاد کشور هستیم، رفته رفته آثار چرخش به‌سمت ظرفیت‌های داخلی در حال نمایان شدن است.

امروز گره‌های کور اقتصاد ایران به‌خوبی برای مردم و ناظران داخلی و خارجی مشخص شده است، در این شرایط اقدامات تحولی دولت سیزدهم بعد از مرحله آواربرداری در مسیری قرار گرفته است که به آینده اقتصاد کشور امیدوار هستیم.

سیدامیر سادات کرمی کارشناس مسائل سیاسی با حضور در استودیو بـلاغ به تشریح اقدامات خوب و گام های مهم دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی پرداخت.

منبع: دانا

کلیدواژه: دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان