Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری روز یکشنبه در جلسه بررسی مسائل و فرایندهای شناسایی اراضی مستعد اجرای نهضت ملی مسکن شهرستان خوی افزود: با توجه به اینکه استفاده از تمامی فرصت‌های تأمین زمین جهت تحقق قانون جهش تولید مسکن به عنوان خط‌مشی سازمان تعیین شده است از اینرو باید اراضی بلااستفاده وارد چرخه اجرای نهضت ملی مسکن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخاری با اشاره به اراضی اطراف شهر خوی که سال هاست کشاورزان در این اراضی مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: نحوه استفاده از این اراضی توسط کارشناسان بررسی می‌شود تا حقوق عامه مردم حفظ گردد و حق کسی ضایع نگردد.

️وی با بیان اینکه پیگیر حل مسائل مربوط به اراضی تصرف شده ملی در داخل حریم شهر خوی هستیم، ادامه داد: تثبیت مالکیت این اراضی باید اتفاق بیفتد تا از سوءاستفاده برخی اشخاص جلوگیری شود.

️مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با اشاره به سهمیه ۱۶ هزار و ۵۰۰  واحدی شهرستان خوی از طرح نهضت ملی، گفت: بیش از ۱۶ هزار نفر در این شهر ثبت‌نام کرده اند که از این تعداد سه هزار نفر واجد شرایط  بوده و  زیرساخت‌های لازم برای ساخت مسکن این افراد تأمین شده است.

️سیدمحسن حمزه‌لو تاکید کرد: تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خوی انجام شده و محدودیتی از نظر واگذاری زمین وجود ندارد.

️وی با اشاره به مساله صاحبان هفت هزار هکتار از روستای گردشگری «پره» خوی، افزود: این اراضی داخل محدوده است و بنا به اعلام اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان جزو اراضی ملی هستند که تصرف شده و تدابیر لازم برای رفع مشکلات این بخش نیز سنجیده شده است.

️وی اضافه کرد: اراضی ۱۸ هزار هکتاری ملی داخل شهر نیز تعیین تکلیف شده و برنامه جامعی جهت استفاده بهینه از این اراضی در حال تدوین است.

به گزارش ایرنا، ️در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای تعاونی‌های مسکن شهرستان خوی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

برچسب‌ها خوی آذربایجان غربی سازمان ملی زمین و مسکن نهضت ملی مسکن مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوی آذربایجان غربی سازمان ملی زمین و مسکن خوی آذربایجان غربی سازمان ملی زمین و مسکن نهضت ملی مسکن مسکن نهضت ملی مسکن شهرستان خوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین در استان اظهار کرد: برای توسعه ساخت مسکن در سطح استان از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نهایت بهره برداری می شود.

رسول عطائی ادامه داد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.

وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.

عطائی اضافه کرد: راه و شهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه و شهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • واگذاری زمین رایگان به ۱۳۰ خانوار دلفانی در قالب طرح جوانی جمعیت
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن