Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:51:45 GMT

مردم از خرید کالای قاچاق خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۳۶۲۱

مردم از خرید کالای قاچاق خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حسین‌میرزایی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون مقابله با قاچاق کالا و ارز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۲ تیرماه سالروز فرمان مقام معظم رهبری در خصوص تشدید نظارت بر قاچاق کالا و ارز است، اظهار کرد: طبق گزارشات واصله کشفیات قاچاق کالا و ارز نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مردم از خرید کالای قاچاق خودداری کنند چرا که خرید هر کالای قاچاق منجر به کاهش سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال می‌شود.

وی ادامه داد: خرید هر کالای قاچاق منجر به بیکار شدن یک نفر می‌شود.

حسین میرزایی افزود: در راستای تشدید نظارت بر قاچاق کالا و ارز در چهارمحال و بختیاری اقدامات خوبی صورت گرفته است، برای موفقیت در این حوزه نیازمند بصیرت‌افزایی هستیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: اگر خریداری برای کالای قاچاق وجود نداشته باشد، قاچاقچیان نیز فعالیتی در این حوزه نخواهند داشت.

وی مطرح کرد: کیفیت کالای تولید داخل نسبت گذشته افزایش پیدا کرده است، اما باید کیفیت کالای داخلی ارتقا پیدا کند تا مردم رغبت بیش‌تری برای خرید این کالا داشته باشند.

کد خبر 5524087

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حسین میرزایی کالای قاچاق تولید داخلی استانداری چهارمحال و بختیاری بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه هفته قوه قضاییه شیراز خراسان رضوی اردبیل سنندج آمار کرونا مشهد بیرجند گرد و غبار چهارمحال و بختیاری قاچاق کالا و ارز کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری در منطقه شهرری خبر داد.

به گزارش میزان، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه خبر داد.

وی گفت: در یک محوطه‌ چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش‌نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند، اما صدای چندین انفجار در محل آتش‌سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده است.

ملکی گفت: این حادثه تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد