Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@01:17:03 GMT

حمله تازه پولادگر به دبیر در سایت وزارت ورزش

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۳۶۸۲

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: اینکه سهم سایر فدراسیون‌ها را برای فدراسیون خودمان بخواهیم اسمش مطالبه‌گری و حق طلبی نیست، بی عدالتی است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد پولادگر با اشاره به اتفاقات مجمع عمومی فدراسیون کشتی گفت: نمی‌خواهم به این بحث ورود کنم، چون اخبار مجمع به اندازه کافی در رسانه‌ها بازتاب پیدا کرده، اما نمی‌توان با رفتار و حرف‌های خارج از عرف، ادعای مطالبه‌گری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری به جایگاه اداری‌ام ندارم، اما واقعا متاسفم که یک رئیس فدراسیون با چنین ادبیاتی با بزرگتر سنی خود حرف می‌زند و بعد مدعی شود که دنبال حق خود است. اگر چنین فرهنگ و ادبیاتی باب شود، باید فاتحه ورزش را خواند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در ادامه تاکید کرد: در بحث تخصیص و توزیع بودجه فدراسیون های ورزشی، حساب دو دو تا چهار است. همه چیز شفاف و واضح است. ما یک بودجه مشخص ورزش قهرمانی داریم که باید به 50 فدراسیون ورزشی تخصیص بدهیم. این نمی‌شود که به یک فدراسیون بیشترین بودجه را بدهیم و یک فدراسیون را اصلا نبینیم. اینکه سهم سایر فدراسیون‌ها را برای فدراسیون خودمان بخواهیم اسمش مطالبه‌گری و حق طلبی نیست، بی عدالتی است.

پولادگر با تاکید بر اینکه کشتی ورزش ملی و مدال آور کشور ماست، گفت: اصلا بخاطر همین ویژگی بیشترین بودجه به این فدراسیون اختصاص یافته است. چه کسی می‌تواند منکر افتخارآفرینی جامعه کشتی شود، اما مگر رشته‌های دیگر فعالیتی ندارند، مدالی کسب نمی‌کنند؟ تیراندازی در حال حاضر یکی از رشته‌های مدال‌آور ورزش کشورمان است. این رشته برای اولین بار در المپیک توکیو همانند کشتی به یک طلا دست یافت و در سال‌های اخیر حضور موفقی در مسابقات قاره‌ای و جهانی چه در بخش بانوان و چه بخش آقایان داشته؛ آیا می‌توان بودجه‌ای برای این فدراسیون در نظر نگرفت؟ کاراته در اولین حضور المپیکی‌اش طلا گرفت و سه دوره متوالی قهرمان جهان شده، موفقیتی که کمتر کشوری موفق به انجام آن شده، رشته‌ای که یکی از پرجمعیت‌ترین رشته‌های ورزشی کشورمان است و در بازی‌های آسیایی سهم زیادی از مدال‌های کاروان ورزشی ایران را داشته، آیا بودجه‌اش باید 10 درصد کشتی باشد؟

وی افزود: والیبال که همین چند روز پیش توانست در لیگ جهانی تیم ملی آمریکا که قدرت برتر والیبال جهان است و سه دوره قهرمان المپیک شده را سه بر صفر شکست دهد و دل ملت را شاد کند، با بودجه در نظر گرفته شده، حتی نمی‌توانست هزینه‌های همین مسابقات لیگ جهانی را پوشش دهد. مگر والیبال در 10 پانزده سال اخیر کم افتخار کسب کرده است که نادیده گرفته شود؟ فدراسیون ناشنوایان که اردیبهشت ماه با 14 طلا 12 نقره و 14 برنز تاریخ سازی کرد و برای اولین بار با این تعداد مدال در جایگاه سوم جدول رده بندی مدالها قرار گرفت باید بودجه صفر داشته باشد؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد کاظمی حسین طائب سیدمحمد پولادگر وزارت ورزش علیرضا دبیر محمد کاظمی حسین طائب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی