Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدعلی محسنی بندپی در توضیح جلسه امروز فراکسیون مستقلین ولایی با علی باقری رئیس تیم مذاکره کننده هسته‌ای، گفت: فراکسیون مستقل ولایی طبق روال هر یکشنبه جلسه‌ای را تشکیل داد که این بار مهمان جلسه آقای باقری معاون سیاسی وزیر خارجه و رئیس هیات مذاکره کننده بود. ایشان گزارشی از وضعیت مذاکرات و روند پیشرفت آن را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین آقای باقری اشاره‌ای به موضوع سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ارائه کرد و اعضای فراکسیون هم دغدغه‌ها و نگرانی‌هایشان درباره مذاکرات احیای برجام را بیان کردند، از جمله آن می‌توان به موضوع فرسایشی شدن برجام و ارتباط بین تحریم‌ها و مذاکرات با تورم و معیشت مردم و نگرانی‌ها از ایفای نقش بخشی از واسطه‌ها در روند مذاکرات بیان کردند. اینکه موضوع مذاکرات باید مبتنی بر حفظ منافع مردم و در نظر گرفتن خطوط قرمز نظام باشد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: آقای باقری به سوالات نمایندگان پاسخ داد و تاکید داشت که دولت پایبندی‌اش را به اصول ثابت کرده و در مسیرش ثابت قدم است. دولت تلاش کرده اقتصاد معیشتی را به برجام گره نزند.

وی افزود: آقای باقری درباره فرسایشی شدن مذاکرات هم تلویحا این موضوع را پذیرفت اما خاطرنشان کرد که روند مذاکرات تحت کنترل هیات مذاکره کننده است. درباره نقش واسطه‌های مذاکرات هم بیان داشت که آنها دنبال منافع خود هستند.

محسنی بندپی گفت که در نهایت در این جلسه باقری درباره زمان به نتیجه رسیدن مذاکرات پاسخ شفافی نداد. اعضای فراکسیون این موضوع را مطرح کردند که باید بطور شفاف مشخص شود که کی تکلیف برجام مشخص می‌شود اما آقای باقری گفت که مذاکرات دو طرف دارد و طرفین باید با هم به توافق برسند. در نهایت هم آقای باقری به این نکته اشاره داشت که سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابتکار شکلی و نه محتوایی در روند مذاکرات است و ارتباطی به محتوای برجام ندارد.

کد خبر 686221 منبع: ایسنا برچسب‌ها علی باقری جوزف بورل - اتحادیه اروپا هسته‌ای - برجام مذاکرات وین هسته‌ای - مذاکرات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی باقری جوزف بورل اتحادیه اروپا هسته ای برجام مذاکرات وین هسته ای مذاکرات روند مذاکرات آقای باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اکرم عفیف تابستان امسال قطر را پس از چند فصل فوق‌العاده در السد و تیم ملی کشورش ترک خواهد کرد. او در قطر دو قهرمانی متوالی آسیا و جام جهانی را تجربه کرده است.

به گزارش ورزش سه، به‌عنوان بهترین بازیکن کشورش، علاوه‌بر قرارداد میلیونی با السد، خروج او از قطر را غیرقابل تصور می‌کرد. با این حال، پس از کسب مطلقاً همه چیز، دولت قطر مایل است برای خروج احتمالی او چراغ سبز نشان دهد، چون این موضوع در واقع نشان دهنده شناخت جهان از یک فوتبالیست قطری و رشد عمومی این کشور در جهان فوتبال است.

عفیف در مقایسه با رونالدینیو به دلیل موهای فری که دارد، یک بازی‌ساز باکیفیت است و با 26 گل در 22 بازی، فصلی درخشان را در السد پشت سر می‌گذارد.

نقش او در تیم ملی قطر که با آن 112 بازی انجام داده و 37 گل به ثمر رسانده، بیش از یک‌بار او را در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داده است. با این حال، مشکلات در خروج بازیکنان قطری از کشورشان، بیش از یک‌بار احتمال خروج او را متوقف کرد.

او در 27 سالگی آماده بازی در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا است. عفیف قبلاً در سال‌های اولیه فوتبالش به اروپا سفر کرده بود. او به آکادمی سویا و ویارئال رفت و همچنین برای اسپورتینگ خیخون بازی کرد.

او بعداً در یوپن بلژیک که متعلق به آکادمی قطری اسپایر بود درخشید و به فوتبالیست درجه یک تبدیل شد. او در قطر در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز به یک بازیکن درخشان تبدیل شد.

چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین اسپانیایی، به‌عنوان مثال سویا، از خرید او استقبال می‌کنند، اگرچه ملیت او و دستمزد بسیار بالا می‌تواند این عملیات را متوقف کند. در هر صورت، آنچه مسلم شده این است که او برای رسیدن به اروپا باید دستمزدی را که تاکنون او را در قطر نگه داشته، به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دیدن «رونالدینیو قطری» در یک لیگ معتبر اروپایی ممکن است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901550

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • ابتکار عمل یزدی‌ها برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تقدیر شد
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند