Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا گودری عضو کمپ رزمی ونوم گفت: MMA در ایران نوپا است؛ من این مسیر را به صورت حرفه‌ای پیش‌رفته و اکنون از این موقعیت برای اهتزاز پرچم کشورم استفاده می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا گودری صبح امروز یکشنبه ۵ تیرماه در جریان نشست خبری در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: به زودی عازم ایالت نیوجرسی می‌شوم تا با یک سازمان معتبر قرارداد امضاء کنم و به تمرینات خود ادامه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا گودری که در ۶ رشته هنرهای رزمی سابقه مسابقه و کسب عنوان قهرمانی را دارد، سپس گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی MMA است و تا وقتی عنوان قهرمانی این رشته را کسب نکنم، از ورزش قهرمانی کنار نخواهم رفت.

وی سپس در خصوص فعالیتهای کمپ ونوم عنوان کرد: این سازمان از سال ۲۰۰۵ به مرکزیت فرانسه تاسیس و اکنون به یکی از بزرگترین پایگاههای قهرمانی هنرهای رزمی در سطح جهان مبدل شده است. در حال حاضر ونوم شریک اصلی سازمان UFC محسوب می شود.

گودری ادامه داد: در حال حاضر این سازمان ۱۲ عضو ایرانی دارد که بنده یکی از آنها هستم و از سال ۲۰۲۰ تا کنون در آن عضویت دارم.

وی در مورد مهمترین عناوین کسب شده طی این سالها اظهار داشت: حمید سلطانی نخستین مربی من در ورزش کاراته است. قهرمانی در مسابقات کاراته آزاد ژاپن، عنوان قهرمانی در مسابقات جوجیتسو برزیلی تایلند، مدال برنز مسترشیپ ۲۰۱۶ کره جنوبی، حضور در مسابقات حرفه ای بوکس برناکل، ۸ مبارزه حرفه ای موی تای در تایلند و شرکت در رقابتهای حرفه ای MMA از جمله مهمترین افتخاراتی است که به‌دست آورده ام.

گودری سپس تصریح کرد: در آینده با یک سازمان معتبر قرارداد امضاء می کنم و در یک مسابقه MMA با پرچم ایران به روی رینگ می روم.

این قهرمان هنرهای رزمی در بخش دیگر صحبتهای خود در خصوص سطح فنی دیگر لژیونرهای ایرانی گفت: ایرانی ها نماد ونوم هستند و حرف اول را می زنند. تصمیم داشتم نمایندگی ونوم را به ایران بیاوریم و در اینجا راه اندازی کنیم اما به خاطر تحریم ها این امکان فعلا وجود ندارد.

گودری در پایان یادآور شد: در طول این سالها حمایت قابل ذکری از من در داخل ایران انجام نشد. اما من با وجود مهاجرت، به خاطر علاقه‌ای که به کشورم داشتم در تمام رویدادها با پرچم ایران و به نام کشورم برابز حریفان ظاهر شدم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ونوم حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت