Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، فردا دوشنبه انحلال کنست رژیم صهیونیستی در سومین و آخرین قرائت خوانده می‌شود و با رسمیت یافتن آن، رسماً دوران نخست وزیری نفتالی بنت پایان می‌یابد.

در همین راستا، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از امروز یکشنبه روند انتقال قدرت به یائیر لاپید به عنوان نخست وزیر کابینه انتقالی را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های عبری گزارش دادند که تصمیم انحلال کنست و تشکیل کابینه انتقالی به عنوان راهکاری از سوی مخالفان نتانیاهو رئیس حزب لیکود، جهت ممانعت از بازگشت وی به صحنه سیاسی اتخاذ شده است.

این در حالی است که نتانیاهو در آخرین اظهار نظر خود تاکید کرده در راستای تشکیل کابینه جدید هرگز با فهرست مشترک عربی به ریاست منصور عباس ائتلاف نخواهد کرد.

در بین مخالفان بازگشت نتانیاهو به عرصه سیاسی، «گیدعون ساعر» رئیس حزب «امید تازه» بیش از همه عزم خود را برای جلوگیری از قدرت گرفتن مجدد نتانیاهو جزم کرده است.

وی از ارائه طرحی به کنست خبر داده است که از بازگشت نتانیاهو به نخست وزیری جلوگیری می‌کند. در واکنش به این اظهارت «ایتمار بن غفیر» رئیس حزب قدرت یهودی عنوان کرد: قانون مدنظر گیدعون ساعر تنها نتانیاهو را هدف قرار نداده است و حق رأی همه اسرائیلی‌ها را زیر سوال می‌برد.

کد خبر 5524162

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نفتالی بنت یائیر لاپید روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق عربستان سعودی ترکیه جو بایدن افغانستان ایران لبنان جنگ اوکراین انگلیس نخست وزیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو

منابع رسانه امروز (سه‌شنبه) از تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسرای صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در تل‌آویو خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و شهرک‌نشینان با برگزاری تظاهراتی در تل‌آویو نسبت به عملکرد کابینه رژیم اشغالگر در جریان جنگ و بی‌توجهی آن به سرنوشت اسرا اعتراض کردند.

معترضان خیابان «بیگن» در تل‌آویو را مسدود کردند و علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

معترضان همچنین تاکید کردند: خیلی وقت است که دستان کابینه نتانیاهو آغشته به خون اسرا است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست کابینه رژیم صهیونیستی و در صدر آن نتانیاهو را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند و به همین دلیل به صورت روزانه تظاهراتی را علیه او در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی برگزار می‌کنند و خواستار برکناری وی از ریاست کابینه هستند.

پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • تظاهرات صهیونیست‌ها در تل آویو برای آزادی اسرا
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است
  • آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم