Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: اینکه رییس جوان یک فدراسیون ورزشی بدون در نظر گرفتن شأن و جایگاه سازمانی و سن افراد با لفاظی باعث شود که ارزش‌های اخلاقی زیر سوال برود، قطعا شایسته مدیریت ورزشی در جمهوری اسلامی ایران نیست.

به گزارش ایران اکونومیست؛ مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حاشیه‌های مجمع عمومی فدراسیون کشتی گفت که این رفتارها و برخوردهای ناپسند از سوی هیچ فردی زیبنده نیست و محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید شهیدی با انتقاد از برخوردهای صورت گرفته با معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه از سوی رییس فدراسیون کشتی در مجمع عمومی فدراسیون کشتی در روز شنبه ۴ تیر گفت: اخلاق بالاترین ارزش را در مدیریت سازمانی و برخوردهای فردی دارد. متاسفانه رفتارها و برخوردهایی که در مجمع فدراسیون کشتی صورت گرفت کمتر بویی از اخلاق و رفتارهای اخلاق‌مدارانه داشت و قطعا محکوم است.

وی افزود: اینکه رییس جوان یک فدراسیون ورزشی بدون در نظر گرفتن شأن و جایگاه سازمانی و سن افراد با لفاظی باعث شود که ارزش‌های اخلاقی زیر سوال برود، قطعا شایسته مدیریت ورزشی در جمهوری اسلامی ایران نیست. متاسفانه آنچه رخ داده، به معنی واقعی کلمه تراژدی و زیاده‌خواهی است که بدون تکیه بر رفتار و منش پهلوانی و تنها با هدف تحت فشار قراردادن برای رسیدن به هدف آن هم بوسیله هر ابزاری انجام شده است؛ موضوعی که تاکنون در ورزش کشور سابقه نداشته و قطعا نکوهیده است.

شهیدی ادامه داد: آقای دبیر باید بداند که توجه به اخلاق و ارزش‌های اخلاقی از مهمترین فاکتورهای مدیریتی در هر دولتی و خصوصا دولت مردمی سیزدهم است. اینکه رییس فدراسیون کشتی که همواره جلودار فرهنگ انسانی و اسلامی و منش پهلوانی بوده است، این‌گونه و بدون توجه به سن و سال آقای پولادگر بعنوان معاون وزیر ورزش رفتار کرده، از نگاه ما قطعا یک بی‌احترامی است و آقای دبیر باید حداقل در فاکتورهای فردی و اخلاقی پاسخگوی بی‌احترامی انجام شده باشد.

مدیرکل حراست وزارت ورزش با تاکید بر اینکه باید اخلاق بیش از هر چیزی در رفتار مدیران ورزشی ظهور و بروز داشته باشد، گفت: متاسفانه سطح رفتارهای انجام شده توجیه و دفاعی را برنمی‌تابد و امیدوارم که علیرضا دبیر به گونه‌ای در صدد جبران این اتفاق تلخ باشد تا حداقل بعنوان رییس  یک فدراسیون ورزشی پهلوان‌پرور نشان داده باشد که برای او هم اخلاق مهمتر از هر موضوع و چالش مدیریتی است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون کشتی ، علیرضا دبیر ، سید محمد پولادگر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر سید محمد پولادگر حراست وزارت ورزش فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان