Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته مردان در اوزان منهای ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم در حالی معرفی شدند که قهرمان المپیک در این مسابقات ناکام ماند.

 مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کاراته آقایان با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای کادر فنی امروز یکشنبه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار و نفرات برتر این رقابت ها مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت ها امروز در اوزان ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم آقایان کیلوگرم برگزار شد و مهدی خدابخشی از استان کرمانشاه و ذبیح الله پورشیب از استان ایلام به عنوان نفرات اول و دوم وزن منفی ۸۴ کیلوگرم و مجید نیکوهمت از استان مرکزی نیز به عنوان نفر برتر وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم انتخاب شدند.

ناکامی سجاد گنج‌زاده‌ طلایی المپیک توکیو در مسابقات امروز و در سنگین وزن از نکات عجیب بود.

در حساسترین مبارزه هم مهدی خدابخشی در منهای ۸۴ کیلوگرم مقابل ذبیح الله پورشیب‌ کاپیتان تیم ملی به برتری رسید.

تیم ملی کاراته ایران، بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا در ازبکستان را پیش‌رو دارد.

نتایج این رقابت ها به شرح زیر است:

وزن ۸۴- کیلوگرم:

ذبیح الله پورشیب ۲ / اسماعیل معتمدی یک

امیرحسین فداکار ۳ / مهدی خدابخشی ۹

ذبیح الله پورشیب ۴ / امیرحسین فداکار ۳

مهدی خدابخشی ۳ / اسماعیل معتمدی صفر

اسماعیل معتمدی ۴ / امیرحسین فداکار یک

ذبیح الله پورشیب ۹ / مهدی خدابخشی ۱۰

ذبیح الله پورشیب ۵ / اسماعیل معتمدی ۴

امیرحسین فداکار ۲ / مهدی خدابخشی ۴

ذبیح الله پورشیب ۲ / امیرحسین فداکار ۶

مهدی خدابخشی ۴ / اسماعیل معتمدی ۳

وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم:

محمود نعمتی ۷ / سجاد گنج زاده ۹

محمود نعمتی ۱۰ (هانسوکو) / مجید نیکوهمت ۵

مجید نیکوهمت ۷ / سجاد گنج زاده ۶

محمود نعمتی ۶ / سجاد گنج زاده ۵

محمود نعمتی ۲ / مجید نیکوهمت ۴


/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ذبیح الله پورشیب امیرحسین فداکار اسماعیل معتمدی تیم ملی کاراته سجاد گنج زاده مهدی خدابخشی مجید نیکوهمت محمود نعمتی ۸۴ کیلوگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اينكه در هفته هاى اخير موضوع نبرد حسن يزدانى و كامران قاسمپور براى انتخاب ملى پوش وزن ٨٦ كيلوگرم ايران در المپيک ۲۰۲۴ پاریس حسابی داغ شده بود، با اعلام تصمیم نهایی کادرفنی در خصوص نفر اعزامی این وزن شرایط کاملا تغییر کرد.

با توجه بهبود مصدومیت حسن یزدانی و چرخه انتخابی که از قبل اعلام شده بود، این کشتی گیر ۹ مداله ایران در جهان و المپیک باید بعد از حضور‌ در‌ اردوی تیم ملی به تورنمنت مجارستان اعزام می شود. اگر شرایط حسن یزدانی همچون سال های گذشته و قبل از جراحی کتف باشد، او مجوز حضور‌ در المپیک را کسب می کند.

اما کامران قاسمپور که از چرخه انتخابی ۹۷ کیلوگرم جا ماند، حالا تنها امیدش برای المپیکی شدن همین وزن ۸۶ کیلوگرم و اتفاقات پیش روست. او شاید در روزهای آخر با تصمیم کادرفنی وارد چرخه انتخابی این وزن شود.

همین چند درصد احتمال باعث شده تا کامران که در سال های اوج کشتی خود به سر می برد، با انگیزه تمام در اردوی تیم ملی حاضر شود و به این شکل از طناب هم بالا برود؛ آن هم با نمایی از مردان طلایی کشتی ایران‌ در المپیک.

کامران قاسمپور که احتمالا این روزها مثل گذشته با همشهری و رقیب خود یعنی حسن یزدانی ارتباط نزدیکی ندارد، با آمادگی کامل در تمرینات حاضر می شود تا حتی در صورت از دست رفتن المپیک در انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم به میدان برود و در مسابقات جهانی غیرالمپیکی‌ دنبال سومین طلای جهانی خود باشد.

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر