Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه‌های توسعه‌ایی در سطح استان به منظور تقویت و ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی گفت: مبلغ 30 میلیارد ریال در شهرستان سنندج با هدف تامین پهنای باند و دیتا سرمایه گذاری شده است.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح روند اجرای پروژه مذکور در راستای تقویت و ارتقا پهنای باند و دیتا در شهرستان سنندج اظهار کرد: برای نصب تجهیزات لازم از جمله CWDM و PDH مبلغ 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تامین و نصب تجهیزات فنی در این خصوص، موجب تقویت و افزایش پهنای باند و دیتا برای اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت پرسرعت مخابرات می‌شود؛ عنوان کرد: در این پروژه 17 تجهیز CWDM و 7 تجهیز PDH نصب و راه اندازی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات مذکور در 24 نقطه شهری و روستایی با هدف ارائه خدمات مطلوب مخابراتی به صورت یکسان به مشتریان ساکن در نواحی مختلف ( شهری و روستایی) نصب و راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: با این اقدام شاهد ارتقا سطح کیفی خدمات دیتایی به مشتریان ساکن در شهرستان سنندج به طور قابل ملاحظه‌ایی هستیم.

حکمت یادآور شد: راه اندازی سیستم‌های CWDM و PDH ، در بخش انتقال، ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی و توسعه سرویس‌های اینترنت پرسرعت مخابرات و موبایل را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: با اجرای این پروژه زیرساخت‌های دیتایی با کیفیت مطلوب‌تر برای دیگر اپراتورهای تلفن همراه توسط مخابرات منطقه کردستان فراهم شده است.

حکمت در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر 189 هزار و 401 مشترک تلفن ثابت، 40هزار و 962 مشترک ADSL، حدود 450 مشترک VDSL، 3 هزار و 226 مشترک FTTH و یک میلیون و 495 هزار و 640 مشترک تلفن همراه در استان از خدمات و سرویس های مخابراتی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرستان سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز