Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: برکسی پوشیده نیست که مسائل مالی و اقتصادی یکی از چالش‌های فدراسیون‌های ورزشی کشور است، موضوعی که همواره وجود داشته اما حفظ ارزش‌ها و اخلاق در ورزش مانع از بروز مشکلات جدی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم اسکندری رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اشاره به این موضوع که هیچ فدراسیونی نباید عدالت را زیر پا بگذارد، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر شاهد زیر سوال بردن اقدامات نهاد عالی ورزش کشور و مدیران این وزارتخانه توسط یکی از فدراسیون‌های ورزشی بودیم که این مسئله در صورت تداوم می‌تواند منجر به رنجش و بی‌اعتمادی جامعه نسبت به مدیران ورزش کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز شنبه اتفاقاتی در مجمع فدراسیون کشتی رخ داد که مورد تایید هیچ یک از افراد داخل و بیرون ورزش کشور نیست. 

اسکندری ادامه داد: در ورزشی که صفت اخلاق‌مداری سرلوحه امور است، متولیان رشته نباید شان خود و فدراسیون را تنزل دهند و مسائلی نسبت به رئیس مجمع مطرح کنند که منجر به رنجش جامعه ورزش شود. همه ما سید محمد پولادگر را به عنوان مدیری توانمند و شایسته در ورزش کشور می‌شناسیم که افتخارات بسیاری را در فدراسیون تکواندو رقم زده و پس از دو دهه حضور تاثیرگذار، به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای مشغول خدمت است.

رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد خاطرنشان کرد: سجادی به عنوان وزیری شایسته و آگاه به امور زمام وزارت ورزش را در اختیار دارد و از تمامی مسائل از جمله موانع، تهدیدها و فرصت‌های جامعه ورزش مطلع است.

وی اظهار داشت: فدراسیون‌های ورزشی به عنوان متولیان امر و در تبعیت از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، می‌بایست مروجان اصول اساسی و نهادینه ورزش کشور باشند و نباید بذر بی‌اعتمادی و ناامیدی را به جامعه تسری و گسترش دهند.

اسکندری افزود: اعضای مجمع فدراسیون کشتی که نام قهرمانان‌شان با پهلوانی گره خورده است به خوبی آگاه هستند که رفتار و سخنان نسنجیده در شرایط کنونی می‌تواند تاثیرات منفی و نامناسبی را در طولانی مدت پدید آورد. شاید اگر از همان ابتدا مماشات با برخی افراد صورت نمی‌پذیرفت، شاهد اتفاقات روز گذشته نبودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همکاران گرامی در فدراسیون‌ها و دیگر نهادهای ورزشی موضع خود را مشخص کنند تا از هر گونه رفتار، سخنان و شیوه‌های نسنجیده برای بودجه بیشتر خودداری کنند و اجازه بدهند تا متولیان امر در نهادهای عالی با عدالت و نکات برنامه‌ریزی شده بخش پویا و مردمی ورزش را اداره کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

کد خبر 6092626

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند