Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری فصل تابستان را توفانی آغاز کرده و در حال جذب بازیکنانی بزرگ و باتجربه است. روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی و 29 ساله هم اکنون در آستانه بازگشت به اینتر بوده و مذاکرات این باشگاه برای جذب پائولو دیبالا همچنان ادامه دارد. دیگو میلیتو مدعی شد اینتر از بازیکنی مانند پائولو دیبالا استقبال می کند و این ستاره آرژانتینی در باشگاه جدید خود به دنبال انتقام از یوونتوس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگو میلیتو گفت: "با جذب بازیکنی مانند روملو لوکاکو، ما در لیگ ایتالیا مدعی خواهیم بود. او نشان داده که می تواند نه تنها اینتر، بلکه کل سری آ را تغییر دهد. بایید ببینیم در مورد آینده پائولو دیبالا چه اتفاقی خواهد داد، اما او به درد هر تیمی می خورد و اگر فرصتی وجود داشته باشد، باید پائولو دیبالا را جذب کرد. او یک امتیاز مثبت برای تیمی خواهد بود که در همین حالا نیز کامل شده است. 

اینتر باشگاه مناسبی برای بازسازی دوران ورزشی پائولو دیبالا است. این بازیکن شرایط بازی د سری آ را به خوبی می‌شناسد و قرار نیست شرایط دشواری را تجربه کند. تیم و هواداران به خوبی از او استقبال می‌کنند، میل به انتقام درون دیبالا باعث می شود او نقش مهمی در ترکیب اینتر در فصل بعد ایفا کند.

شرایط لائوتارو مارتینز؟ همه می‌دانند که من چقدر به لائوتارو علاقه دارم، اما او جوان بوده و هنوز هم می‌تواند رشد کند. او هیچ محدودیتی ندارد و با آمدن قهرمانان جدید، استعدادی مانند لائوتارو می تواند با ستاره های دیگر ترکیب شده و قدرت تیم را افزایش دهد. احتمال انتقال میلان اشکرینیار به پاری سن ژرمن؟ این یک شکست بزرگ برای باشگاه خواهد بود، اما اینتر می داند که چگونه جایگزین او را پیدا کند."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکاکو پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ را مشاهده می کنید.

 

دانلود (6.4MB)

دیگر خبرها

  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • سرقت برای انتقام!
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • ببینید | ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر انقلاب
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم