Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@10:05:55 GMT

نادال - ویمبلدون؛ ماتادور جاودانه‌تر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۵۲۸۰

نادال - ویمبلدون؛ ماتادور جاودانه‌تر می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" رافائل نادال اسطوره اسپانیایی دنیای ورزش که حالا درکنار مایکل جردن، مایکل فلپس و بزرگانی دیگر از بزرگ‌ترین ورزشکاران تاریخ به شمار می‌رود، با حضور در گرنداسلم سوم سال می‌خواهد شانسش را برای تصاحب بیست‌وسومین گرنداسلم دوران ورزشی‌اش امتحان کند.
رافا این شانس را دارد تا در صورت برتری در این رقابت‌ها علاوه براینکه اختلافش با جوکوویچ و فدرر را در تعداد گرنداسلم‌ها به سه می‌رساند، بخت کسب هرچهار گرنداسلم سال ۲۰۲۲ را با توجه به غیبت احتمالی جوکوویچ در امریکا حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رافا که سال گذشته به دلیل مصدومیت از حضور در ویمبلدون باز ماند، امسال اوضاع بهتری دارد و در کنفرانس مطبوعاتی دیروزش در خصوص این رقابت‌ها و آمادگی شخصی‌اش گفت:" می‌توانم معمولی راه بروم. وقتی از خواب بیدار می‌شوم دردی که در یک‌ونیم سال‌ گذشته داشتم را ندارم. به طور کلی شرایط خوبی دارم و از این بابت خرسندم."


رافا در پاسخ به سئوالی که تعریفی از عملکرد او تا اینجای فصل را در خودش جا داده بود گفت:" گذشته‌ها گذشته است. زمان خیلی سریع می‌گذرد.  زیاد دوست ندارم به دستاوردهایی که در گذشته داشتم فکر کنم، چراکه ورزش فرصت این کار را به شما نمی‌دهد. اما در مجموع شش ماه اخیر از بابت نتیجه شگفت‌انگیز و مثبت بود و از آن لذت بردم چون قابل‌پیش‌بینی نبود."
نادال اولین مسابقه‌اش در ویمبلدون را روز سه‌شنبه برابر تنیسور آرژانتینی برگزار خواهد کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رافائل نادال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته که اتفاقات زیادی در باشگاه بارسلونا رخ داد، اخباری منتشر شد که ژاوی هرناندز علیرغم اعلام رسمی جدایی‌اش، تمایل دارد در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش در سمتش باقی بماند.

بدین ترتیب امروز جلسه‌ای بین باشگاه و سرمربی اسپانیایی برگزار شد تا یک بار دیگر در مورد آینده دو طرف و ادامه همکاری صحبت شود.

بر اساس اعلام منابع اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا، جلسه امروز ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول انجامیده و دکو و ژاوی در سیوتات اسپورتیوا خوان گامپر، در مورد خواسته‌های دو طرف مذاکره کردند.

یکی از نکات جالب جلسه امروز غیبت خوان لاپورتا بود. او که بر اساس اعلام نشریات اسپانیایی معتقد بود می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد در این جلسه حضور نداشت و در آن ساعات در خانه‌اش در کنار رافا یوسته حضور داشت.

طبق اولین اخبار پس از جلسه امروز، گفته می‌شود دکو از ژاوی تقاضا کرده در صورت ادامه کار با بارسا، برخی از دستیارانش را تغییر دهد، درخواستی که با مخالفت شدید مربی مواجه شده.

انتظار می‌رود بزودی اخبار جدیدی از نتایج جلسه منتشر شود. خبرگزاری‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که اگر ژاوی تصمیمش برای جدایی را تغییر ندهد، بارسلونا علاقه‌ای به انتخاب رافا مارکز به‌عنوان جانشین او ندارد و ترجیح می‌دهد یک مربی باتجربه و ثابت‌شده را برای هدایت تیم برگزیند.

دیگر خبرها

  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال