Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد گفت: فروشندگانی که کالای انها بدون شناسه و کد رهگیری باشد توسط پلیس امنیت اقتصادی با همکاری صنعت و معدن جمع آوری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس طرح ساماندهی بازار لوازم یدکی خودرو از اواسط فروردین ماه امسال به صورت آزمایشی با درج کد رهگیری بر روی سه قلم کالا شامل فنر، باطری و روغن خودرو از سوی وزارت صمت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان در گفت و گو با صبح زاگرس  با اشاره به اینکه بر اساس برنامه زمانبندی وزارت صمت کلیه تولیدکنندگان میبایست نسبت به درج شناسه کالا بر روی قطعات تولیدی خود اقدام و همچنین فروشندگان لوزم یدکی خودرو هم باید در سامانه جامع تجارت نام نویسی کرده و کد نقش گرفته و کلیه ورودی و خروجیهای خود را ثبت نمایند، گفت: فروشندگانی که به عرضه کالای بدون شناسه وکدرهگیری اقدام به عرضه کالاهای خود نمایند بر اساس دستورالعملهای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی  کالاهایشان جمع آوری و جریمه می‌شوند.     باقری فرد ساماندهی بازار لوازم یدکی خودرو، حفظ حقوق مصرف کنندگان و اجتناب از ورود کالای قاچاق و تقلبی به بازار را از اصلی‌ترین مزیت‌های این طرح عنوان کرد و ادامه داد:  بر اساس برنامه ابلاغی وزارت صمت از ۱۵ تیر ۵۳ قلم دیگر لوازم یدکی خودرو زیر پوشش این طرح قرار می گیرد.   این مسئول از اتاقهای اصناف و اتحادیه مربوطه خواست که بطور جد نسبت به اطلاع رسانی و نظارت جدی بر واحدهای صنفی مشمول اقدام نمایند تا مشکلاتی برای آنان به وجود نیاید.   خبرنگار: بهمنیار
  انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: یدکی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • لوازم یدکی رنو
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد