Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۶ امروز پنجم تیرماه فردی با قصد سرقت، یک وسیله آتش‌زا به داخل مغازه طلا فروشی در یکی از خیابان‌های شهرستان قرچک پرتاب کرده و بلافاصله شروع به تیراندازی به سمت ویترین مغازه  می‌کند.
وی اظهار داشت: با توجه به حضور افسر پلیس در محل سرقت، فرد سارق که عرصه را بر خود تنگ می‌بیند، با برداشتن مقداری طلا از داخل ویترین مغازه با خودروی شخصی خود فرار می‌کند که با هوشیاری و سرعت عمل مامور پلیس، بلافاصله خودرو متهم تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مامور پلیس همزمان با تعقیب خودروی سارق مسلح، طی اعلام به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ آخرین وضعیت و موقعیت خودرو متهم را که با حرکات جنون آمیز در حال فرار بود اعلام می‌کند که بلافاصله تیم‌های عملیاتی و پشتیبانی پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی، به موقعیت اعزام شده و با اجرای طرح مهار و سایر اقدامات پلیسی در تعیقب و گریز خودرو سارق و تیراندازی متقابل، سرانجام  باهمکاری  پلیس تهران بزرگ خودروی سارق در سه راه افسریه متوقف و سارق دستگیر می‌ شود.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: در بازرسی از خودرو متهم، مقادیری طلاجات شامل تعدادی النگو و انگشتر سرقتی و یک قبضه سلاح کلت کمری با ۱۹ فشنگ جنگی کشف شد.
عزیزی اظهار داشت: در این سرقت، متصدی طلا فروشی مجروح و به مراکز درمانی منتقل می‌شود که بر اساس گزارش کادر درمان، وضعیت عمومی وی مطلوب است.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تاکید بر برخورد شدید پلیس با مخلین نظم و امنیت عمومی خاطر نشان کرد: به کسانی که بخواهند از خطوط قرمز پلیس و در ایجاد امنیت و آرامش مردم عبور کنند هشدار می دهیم که پلیس اجازه جولان به قانون گریزان را نداده و با شدت با آنها برخورد می‌کند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند