Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@13:36:52 GMT

پیش‌بینی بورس فردا ۶ تیر ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۵۸۲۱

پیش‌بینی بورس فردا ۶ تیر ۱۴۰۱+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی بازار نزولی و احتمال از دست رفتن سطح یک میلیون ۵۰۰ هزار واحدی به دلیل شیب زیاد ریزش در آخرین موج نزولی، خروج نقدینگی و کاهش ارزش و حجم معاملات وجود دارد. افت ۱۵ تا ۲۰ هزار واحدی را از شاخص انتظار داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی که تصور می‌شد بازار امروز روند بهتری را تجربه کند و حجم ارزش معاملات بهبود یابد، این اتفاق نیفتاد و شاهد ریزش سنگینی در نمادها بودی، با وجود اینکه قیمت دلار نیز کاهش شدیدی نداشته است پیش بینی تکمیل شاخه اصلاح C را خواهیم داشت که تا سطح یک میلیون ۴۸۰ هزار واحد افت خواهد کرد، به نظر می‌رسد که بازار فردا سطح یک میلیون ۵۰۰ هزار واحد را از دست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است در این روزهای صندوق تثبیت و بازار گردان‌ها در جهت بازار حمایت‌های کافی را انجام دهند، بازار سرمایه نباید بیش از این مقدار شاهد خروج نقدینگی باشد.

کد خبر 584315

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی بورس امروز پیش بینی بورس فردا پیش بینی بورس اخبار پیش بینی بورس پیش بینی بورس در هفته آینده کانال پیش بینی بورس پیش بینی بورس هفته بعد پیش بینی بورس هفته آینده پیش بینی بورس در دولت سیزدهم پیش بینی بورس در سال 1401 پيش بيني بورس در سال 1401 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲،۲۶۸،۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷،۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷،۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸،۳۹۰،۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم سبز
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳