Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای آینده سالن‌های کنسرت تهران هر کدام میزبان هنرمندان موسیقی و مخاطبانشان خواهند بود که در ادامه می‌توانید از کنسرت‌های پیش رو مطلع شوید.

به گزارش ایران اکونومیست، لیست کنسرت‌های تهران به صورت زیر است:

تالار وحدت و رودکی

حامد حنیفی یکشنبه پنجم تیر ساعت ۲۱، گروه «پالت» ۱۱ و ۱۲ تیر ساعت ۲۱:۳۰، گروه «راما» دوشنبه ۱۳ و سه‌شنبه ۱۴ تیر ساعت ۲۱ (رودکی)، ارکستر هیژان سه‌شنبه ۱۴ تیر ۲۱:۳۰، گروه سازهای ایرانی بنیاد رودکی جمعه ۱۷ تیر ۲۱:۳۰ (رودکی)، کوارتت کاسته دوشنبه ۲۰ تیر ساعت ۲۱:۳۰، گروه «نوشه» جمعه ۲۴ تیر ساعت ۱۴ (ویژه بانوان)، تنبور نوازان جامی (به سرپرستی رضا علی‌آبادی) ۲۵ تیر ۲۱:۳۰ و رسیتال پیانو نارک آبراهیمیان جمعه ۳۱ تیر ساعت ۱۸:۳۰ (رودکی)

فرهنگسرای نیاوران

کنسرت سه‌نوازی حریر شریعت‌زاده ۱۷ تیر در دو سانس ۱۸ و ۲۱

کاخ سعدآباد

کنسرت نمایش سی‌صد یکشنبه ۵ تیر ساعت ۲۲ و دوشنبه ۶ ساعت ۲۱، شنبه ۱۱ ساعت ۲۱، جمعه ۱۰ تیر ساعت ۲۱ و یکشنبه ۱۲ تیر ساعت ۲۱

برج میلاد

مهدی احمدوند یکشنبه پنجم تیر در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۱:۳۰، محسن ابراهیم‌زاده سه‌شنبه ۱۴ تیر ساعت ۱۸ و ۲۲، رضا یزدانی دوشنبه ۲۰ تیر ساعت ۱۸ و ۲۲، امیر عظیمی پنجشنبه ۲۳ تیر در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲

سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی

علیرضا طلیسچی جمعه ۱۰ تیر در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲، علی منتظری ۱۱ تیر در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲، گرشا رضایی ۱۲ و ۱۳ تیر در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲، میلاد حاجیلی سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۸:۳۰ و ۲۲، مسیح و آرش ۱۷ و ۱۸ تیر در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲، آرون افشار ۱۹ تیر در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، مجید رضوی ششم، ۲۱ و ۲۳ تیر در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲

هتل اسپیناس پالاس

احسان خواجه‌امیری یکشنبه پنجم تیر در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، اشوان ۱۱ تیر در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲، آرش و مسیح ۱۴ تیر در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲، محسن یگانه جمعه ۱۷ تیر در دو سانس ۱۸ و ۲۲، بهنام بانی جمعه ۲۴ تیر در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۲، فرزاد فرزین شنبه ۲۵ تیر در دو سانس ۱۸:۴۵ و ۲۲

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کنسرت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کنسرت سه شنبه ۱۴ تیر تیر ساعت ۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه استقرار شرایط پایدار در منطقه، تا اواسط وقت فردا (دوشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای بارشی از بعد از ظهر فردا تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: سامانه مذکور از روز چهارشنبه تقویت شده، به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

به گفته زورآوند دمای روزانه هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد خبر 6091357

دیگر خبرها

  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • آسمان ابری در آدینه استان