Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار بوشهر در این آیین گفت: این پروژه با هشت میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است که به دو شکل لیزری( نوشتاری و پویانمایی) و عکس و ویدئو روی نور را بر فواره آب می‌تاباند.

حسین حیدری افزود: طول و ارتفاع نمایشگر پروژه به ترتیب ۲۵ و ۷ متر است که در صورت وزش باد تا ۱۶ کیلومتر در ساعت امکان ارائه تصاویر با کیفیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این حال این پروژه در مرحله آزمایش برای افتتاح در وزش باد با سرعت ۴۹ کیلومتر در ساعت نیز تصاویری با کیفیت ارائه کرده است.

حیدری ادامه داد: این پروژه در صورت امکان در نقاط دیگری از ساحل بوشهر نیز اجرایی خواهد شد که ظرفیت بسیار خوبی برای افزایش جاذبه‌های این شهر است.

وی گفت: شرکت اجرا کننده واتر اسکرین در بوشهر از شرکت‌های مطرح کشور است که تاکنون ۳۴ پروژه در شهرهای مختلف ایران و کشور قطر اجرا کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر اظهار کرد: رونق گردشگری در بوشهر از اولویت‌های مدیریت شهری است که در این زمینه تاکنون پروژه‌های مختلفی از جمله چرخ و فلک اجرایی شده و شماری پروژه مانند فانوس دریایی نیز در دستور کار قرار دارد.

مسعود غلامزاده فرد افزود: افزایش جاذبه‌های گردشگری از اولویت‌های راهبردی در رونق گردشگری است که این مهم در شهرداری بوشهر به صورت ویژه دنبال می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر حسین حیدری افتتاح طرح شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر حسین حیدری افتتاح طرح بوشهر حسین حیدری افتتاح طرح شهرداری بوشهر شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است و پیگیری برای تکمیل همه طرح‌های ادامه دارد و این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است.

«حسن بهرام‌نیا» امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه، نشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام این نشست اظهار کرد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره ‌که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است‌ و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس