Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@23:21:48 GMT

فرزاد حسین خانی باز هم با مس قهر کرد!

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۷۱۹۲

قهر و آشتی فرزاد حسین خانی با مدیران مس کرمان کم کم به یک سریال تبدیل می شود!

فرزاد حسین خانی که هفته گذشته بر سر مدت قراردادش با مدیران مس کرمان به مشکل خورده بود این بار بر سر تعیین سرپرست تیم با آنها اختلاف پیدا کرده است.

به گزارش طرفداری، فرزاد حسین خانی پس از آن که چند روزی بر سر تمدید قراردادش با مدیران مس چالش داشت، سرانجام شنبه این هفته قراردادش را به مدت دو سال و به شکل مشروط با مس کرمان تمدید کرد تا اینگونه به نظر برسد که دیگر هیچ مشکلی بر سر راه ادامه همکاری طرفین وجود ندارد اما نزدیکان فرزاد حسین خانی می گویند این مربی روز گذشته بر سر تعیین سرپرست تیم با مدیران باشگاه به مشکل خورده و به حالت قهر از جلسه خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آنها فرزاد حسین خانی تاکید دارد همان شخصی که فصل گذشته در لیگ آزادگان سرپرست مس بود، در لیگ برتر هم همراه تیم باشد اما مدیران باشگاه می گویند تعیین سرپرست بر عهده آنهاست و سرمربی نباید در این مورد تعیین تکلیف کند.

باید دید سرانجام این اختلاف چه خواهد شد؟ پیش از این وقتی فرزاد حسین خانی به رغم داشتن قرارداد یک ساله با مس خواهان عقد قرارداد سه ساله با مبالغ جدید شد، مدیران مس با او راه آمدند و یک قرارداد دو ساله جدید با فرزاد حسین خانی امضا کردند که مطابق آن اگر مس در پایان لیگ بیست و دوم سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند، فصل بعد هم حسین خانی سرمربی این تیم خواهد بود.

باید دید طرفین بر سر تعیین سرپرست چگونه با هم کنار می آیند؟ مدیران باشگاه تا این لحظه شایعه اختلاف تازه با فرزاد حسین خانی را تأیید نکرده اند اما نزدیکان سرمربی می گویند او به سرپرست تیم گفته از جلسه با مدیران باشگاه به حالت قهر خارج شده و به آنها التیماتوم داده اگر بخواهند سرپرست را عوض کنند در مس نمی ماند.

اخبار داغ 

خاطره بازی AFC با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو از سوی علیرضا بیرانوند حمله مشاور آجورلو به احمد سعادتمند؛ یادت رفته در هتل اوین با دلال تیم می بستی؟ هری مگوایر ازدواج کرد بی اعتمادی بازیکنان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرزاد حسین خانی مدیران باشگاه تعیین سرپرست مدیران مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد خبر 847370 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو