Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@07:22:44 GMT

دستگیری قاتل نوجوان راسکی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۷۲۳۷

دستگیری قاتل نوجوان راسکی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان"راسک" عامل قتل مسلحانه نوجوان 16 ساله راسکی پس از 15 ماه فرار دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار احمد طاهری اظهار کرد: در اسفند ماه سال 1399 در پی قتل مسلحانه نوجوانی 16 ساله در یکی از محلات شهرستان راسک بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در صحنه و طی تحقیقات میدانی صورت گرفته، قاتل که نوجوانی 17 ساله و از دوستان مقتول بود شناسایی و مشخص شد وی طی یک  نزاع ناشی از اختلافات پیش پا افتاده با شلیک اسلحه شکاری دوست خود را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این متهم فراری ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل سرنخ هایی از تردد مجدد وی به شهرستان راسک بدست آمد و مأموران تلاش خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سردار طاهری بیان کرد: سرانجام پس از پیگیری و تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی راسک، مخفیگاه قاتل فراری در یکی از روستاهای آن شهرستان شناسایی و متهم صبح روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از 15ماه فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: مجرمان و هنجارشکنان هیچ گاه نمی توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با این گونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان