Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه حسنی خونسار گفت : تشکیل جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی، در سال ۱۴۰۰ برای سومین بار متوالی انجمن کتابخانه‌های عمومی استان رتبه برتر کشوری را کسب کرد و از استاندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های استان توسط نهاد کتابخانه‌ها تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه برای رفع بسیاری از موانع و توسعه و ترویج بیش از پیش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان و اهمیت کتاب و کتابخوانی از استاندار درخواست کردیم که در صورت امکان شخصا در جلسات انجمن استان شرکت کند تا بتوانیم با توانمندی‌های ارزشمند استاندار، رتبه فرهنگ کتابخوانی در کرمانشاه را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان در شرایط سخت کرونا و به صورت غیرحضوری در فضای مجازی برگزار شد و از این استان ۴۰ هزار نفر شرکت کننده داشتیم و ۵۱۲ نفر در بخش‌های مختلف این جشنواره برگزیده شدند و با اهدای لوح یادبود و جوایز جشنواره از این برگزیدگان تقدیر بعمل آمد.

 ۱۰۶ کتابخانه عمومی در سطح استان وجود دارد، از این تعداد ۸۹ باب کتابخانه زیرپوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار داشته و ۱۸ کتابخانه بصورت مشارکتی با سایر ادارات است، یک میلیون و ۱۵۰ هزار جلد کتاب وجود دارد که بیش از ۶۰ هزار نفر عضو فعال دارند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه های کرمانشاه کتابخانه های عمومی کتابخانه عمومی انجمن کتابخانه کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «بحر المحبه فی اسرار الموده» یکی از تفاسیر عرفانی سوره مبارکه یوسف به‌تازگی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران منتشر شده و توسط این‌نهاد فرهنگی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

محبوبه شمشیرگرها عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در این کتاب، تصحیحی انتقادی از این اثر به همراه چکیده‏‬‌ای از دستاوردهای پژوهشی اخیر درباره آن، در کنار توضیحاتی به نگارش درآورده است.

در این تفسیر، که متن آن به زبان عربی نوشته شده، ماجرای زندگی حضرت یوسف (ع) از کودکی تا پایان عمر، در قالب «نکته»، «قصه»، «حکایت»، «اشاره» ‎ و «شعر»، با بیان انبوهی از احادیث پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلّم، اشارات و لطایف اخلاقی، حکایات صوفیانه و تاریخی، سروده‏های شاعران و همچنین اقوال و احوال بزرگان دین و عرفان روایت کرده است.

این‌کتاب با ۲۸۴ صفحه، شمارگان ۱۰۰ نسخه و قیمت ۲ میلیون ریال عرضه می‌شود.

کد خبر 6093382 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • طلسم‌های مرگباری که در کتاب‌های قدیمی جاساز شده‌اند
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است