Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از  روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری که برای بازدید از استحکامات و پروژه های دفاعی - امنیتی به شرق استان مازندران سفر کرده بود از اقدام جهادی نیروی دریایی سپاه برای رفع گل و لای از حوضچه آرامش نیروگاه شهید سلیمی نکا ، اظهار داشت: قبل از ورود نیروی دریایی سپاه ۲ مشکل تامین امنیت و پایین آمدن سطح تولید برق نیروگاه به دلیل وجود گل و لای در حوضچه آرامش نیروگاه وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این ها موجب می‌شد آب کافی برای خنک نمودن توربین های نیروگاه نرسد.

وی اضافه کرد: آخرین باری که لایروبی انجام شد، ۱۵ سال پیش بود تا اینکه مدیران نیروگاه از نیروی دریایی سپاه برای رفع این مشکل کمک خواستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: از سال ۱۳۹۸ وارد عمل شدیم و در ۲ سال ونیم گذشته لایروبی بخش عظیمی از محیط دریایی مربوط به نیروگاه انجام شد.

برچسب‌ها علیرضا تنگسیری هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا تنگسیری هرمزگان بندرعباس علیرضا تنگسیری هرمزگان بندرعباس نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی

دریافت 19 MB

امیر دریادار شهرام ایرانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی و مسؤولیت بین المللی به نیابت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: این نیرو در عرصه‌های اقیانوسی برنامه‌های جدی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال رزمایشی را در پیش داریم، گفت: کشورهای مختلفی در این رزمایش دعوت می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به الحاق‌های جدید شناوری اشاره و اضافه کرد: در شش ماه اول و دوم الحاق‌هایی خواهیم داشت و برای اولین بار این الحاق‌ها در تاریخ نیروی دریایی رخ می‌دهد.

امیر ایرانی گفت: این الحاقیه‌ها در حوزه‌های مأموریتی، علمی و فناوری و تجهیزاتی است و به زودی شاهد رونمایی خواهیم بود.

کد خبر 6100403

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیرو‌های ترکیه در ماه جاری
  • جزئیاتی از ۳ رزمایش نیروهای مسلح ترکیه در ماه جاری
  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در کشور ساخت
  • جزئیات تماس آمریکایی‌ها با ناو ایرانی!
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد